Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Süreç tutma, bir şirketin tüm süreçlerini analiz etmek, değerlendirmek, geliştirmek ve optimize etmek amacıyla uygulanan çeşitli metot ve yöntemlerin tümünü ifade eder 1.
Süreç yönetiminin aşamaları:
- Planlama ve analiz: Mevcut süreçlerin detaylı incelenmesi ve temel performans göstergelerinin belirlenmesi 12.
- Tasarım ve modelleme: Süreçlerin kapsam ve önceliklerinin belirlenmesi, alternatif değişikliklerin planlanması 1.
- Uygulama: Tasarlanan değişikliklerin hayata geçirilmesi, küçük bir grupla başlayıp yavaş yavaş tüm şirkete yayılması 1.
- İzleme ve değerlendirme: Uygulamaların gözlemlenmesi, verilerin toplanması ve etkilerinin ölçülmesi 1.
- Düzeltme, optimizasyon ve iyileştirme: Süreç yönetiminde tespit edilen sorunlara çözümler üretilmesi ve gerekli düzenlemelerin yapılması 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: