Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sınırsız müşteri sadakati, bir müşterinin belirli bir markaya veya ürüne karşı tamamen bağlı ve sürekli satın alma eğiliminde olması durumunu ifade eder 125.
Müşteri sadakati, genellikle şu unsurlara dayanır:
- Olumlu deneyim: Müşteri, ürün veya hizmetten memnun kalmıştır 134.
- Güven: Marka ile kurulan güven ilişkisi önemlidir 125.
- Duygusal bağ: Müşteri, markaya duygusal bir bağlılık geliştirmiştir 25.
Sadakat, müşterilerin markayı savunmasına, olumlu geri bildirimlerde bulunmasına ve daha fazla harcama yapmasına yol açar 145.
Ancak, müşteri sadakati sınırsız değildir ve çeşitli nedenlerle (örneğin, daha iyi bir teklif veya daha iyi bir deneyim sunulması) azalabilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: