Buradasın
Pazarlama faaliyetleri hangi dönemde gelişim göstermiştir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Pazarlamanın tarihsel gelişimi şu dönemlerde incelenebilir:
- Üretim dönemi 15. 1900'lü yılların başı 5. Temel sorun üretimdir, tüketici ikinci plandadır 5.
- Ürün dönemi 15. Tüketici, en kaliteli, yüksek performanslı veya yenilik içeren ürünü tercih eder 5.
- Satış dönemi 15. 1920-1950 yılları arasında hüküm sürmüştür 5. Amaç, satışı artırarak kâr elde etmektir 5.
- Modern pazarlama dönemi 15. 1950'lerin ortasında ortaya çıkmıştır 5. İşletmeler, önce tüketici taleplerini değerlendirir 5.
Ayrıca, dijital medyanın ve internetin yaygınlaşmasıyla birlikte pazarlama faaliyetleri 1990'lı yılların ortalarından itibaren büyük bir dönüşüm yaşamıştır 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: