Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Pazarlama ilkelerinin temel amacı, işletmelerin müşteri ihtiyaçlarını karşılayarak rekabet avantajı sağlamak ve sürdürülebilir büyüme elde etmelerine yardımcı olmaktır 12.
Pazarlama ilkeleri, etkili bir pazarlama stratejisi oluşturmak için kullanılan temel unsurlardır ve genellikle 4P olarak bilinen ögelerden oluşur:
- Product (Ürün) 12. Ürünün kalitesi, tasarımı, özellikleri ve müşteri beklentilerini karşılama derecesi 2.
- Price (Fiyat) 12. Fiyatlandırma stratejileri, maliyet odaklı, rekabetçi ve değer odaklı yaklaşımları içerir 2.
- Promotion (Promosyon/Tutundurma) 12. Marka bilinirliğini artırma ve müşteri ilgisini çekme yöntemleri 2.
- Place (Yer) 12. Ürünün doğru zamanda, doğru yerde ve doğru müşteriye ulaşması 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: