Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Pazarlamanın 7P'si, pazarlama stratejilerinin temel bileşenlerini ifade eder ve 4P pazarlama karmasının genişletilmesiyle oluşturulmuştur 124. Bu bileşenler şunlardır:
- Product (Ürün) 125. Ürünün nitelikleri, markası, ambalajı ve kalitesi gibi faktörleri içerir 12.
- Price (Fiyat) 125. Maliyetler, rekabet ve hedef kitlenin bütçesi gibi faktörlere göre belirlenir 12.
- Place (Yer) 125. Ürünün tüketiciye ulaştırıldığı fiziksel veya dijital mekanlar 2.
- Promotion (Tanıtım) 125. Reklam, halkla ilişkiler ve satış teşvikleri gibi iletişim stratejileri 2.
- People (İnsanlar) 125. Şirket çalışanları ve müşteriler 12.
- Physical Evidence (Fiziksel Kanıtlar) 125. Mağaza tasarımı, ambalaj ve logo gibi somut unsurlar 2.
- Process (Süreçler) 125. Müşteri hizmetleri ve sipariş işlemleri gibi süreçler 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: