Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Pazarlama 7P kavramı, Philip Kotler tarafından geliştirilmiş ve pazarlama stratejilerinin daha kapsamlı bir bakış açısıyla ele alınmasını sağlamıştır 23. Bu 7P şunlardır:
- Product (Ürün) 13. Ürün veya hizmetin tasarımı, özellikleri, ambalajı ve markası gibi unsurları içerir 1.
- Price (Fiyat) 13. Ürünün veya hizmetin satış değerini ifade eder 3.
- Place (Yer) 13. Ürün veya hizmetin müşterilere nasıl ulaştırılacağını belirler 1.
- Promotion (Tanıtım) 13. Ürünün hedef kitleye duyurulması ve pazarlanması için kullanılan iletişim stratejilerini kapsar 3.
- People (İnsanlar) 13. Hem şirket çalışanlarını hem de müşterileri ifade eder 3.
- Processes (Süreçler) 13. Ürün veya hizmetin sunumunda kullanılan işlemleri, yöntemleri ve sistemleri ifade eder 3.
- Physical Evidence (Fiziksel Kanıtlar) 13. Müşterilere ürün veya hizmetle ilgili güven veren somut unsurları ifade eder 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: