Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Pazarlama teknikleri altı ana kategoriye ayrılır 2:
- Dijital pazarlama teknikleri 24. İnternet ve dijital teknolojiler aracılığıyla yapılan pazarlama 2.
- Geleneksel pazarlama teknikleri 24. Özellikle yerel pazarlarda ve belirli müşteri segmentlerinde güçlü olan yöntemler 2.
- Doğrudan pazarlama teknikleri 24. Müşterilerle aracı kullanmadan direkt iletişim kurmayı amaçlayan teknikler 3.
- İlişkisel pazarlama teknikleri 2. Müşteri ile uzun vadeli ilişkiler kurmayı hedefleyen stratejiler 2.
- Etkinlik ve deneyim pazarlaması 2. Markaların hedef kitleleriyle doğrudan etkileşimde bulunduğu fiziksel veya dijital etkinlikler 2.
- Pazarlama otomasyonu 2. Pazarlama süreçlerini otomatikleştirerek daha verimli hale getirmeyi amaçlayan yöntemler 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: