Buradasın
Müşteri memnuniyeti puanı nasıl görselleştirilir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Müşteri memnuniyeti puanının nasıl görselleştirilebileceği ile ilgili bilgi bulunamadı. Ancak, müşteri memnuniyeti puanlarını ölçmek ve görselleştirmek için kullanılan bazı yöntemler şunlardır:
- Müşteri Memnuniyeti Endeksi (CSAT) 123. Müşterilerin ürün veya hizmetlerden ne kadar memnun olduklarını 1'den 5'e kadar olan bir derecelendirme ölçeğiyle ölçer 23.
- Net Destekçi Puanı (NPS) 15. Müşterilerin bir ürünü veya markayı başkalarına tavsiye etme olasılığını 1'den 10'a kadar olan bir ölçekte değerlendirir 5.
- Müşteri Çaba Puanı (CES) 14. Müşterilerin bir kuruluştaki görevlerini yerine getirmenin ne kadar kolay veya zor bulduklarını ölçer 4.
Müşteri memnuniyeti puanlarını görselleştirmek için anketler, grafikler ve raporlar kullanılabilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: