Buradasın
10 üzerinden müşteri memnuniyeti nasıl hesaplanır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
10 üzerinden müşteri memnuniyetinin nasıl hesaplanacağına dair bilgi bulunamadı. Ancak, müşteri memnuniyetinin hesaplanmasında kullanılan bazı yöntemler şunlardır:
- CSAT (Customer Satisfaction Score) 145. Müşterilerin ürün veya hizmetlerden ne kadar memnun olduklarını ölçer 145. 1'den 3'e, 1'den 5'e veya 1'den 10'a kadar olan bir puanlama sistemi kullanılabilir 45. Memnun cevapların sayısı, toplam cevap sayısına bölünür ve 100 ile çarpılır 1.
- Net Promoter Score (NPS) 25. Müşterilerin bir şirketi tavsiye etme olasılığını ölçer 25. Bu, 1'den 10'a kadar olan bir ölçekle yapılır 5. Teşvik edicilerin yüzdesinden caydırıcıların yüzdesi çıkarılır 5.
Müşteri memnuniyetini hesaplamak için anketler, geri bildirim formları ve birebir görüşmeler gibi yöntemler kullanılır 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: