Buradasın
Müşteri memnuniyet oranı yüzde kaç olmalı?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Müşteri memnuniyet oranının yüzde kaç olması gerektiği konusunda kesin bir standart yoktur, ancak genel olarak kabul edilen aralıklar şunlardır:
- 0-30 arası memnuniyet puanı, şirketin genel müşteri memnuniyetini sağlamakta zorlandığını gösterir 12.
- 30-70 arası memnuniyet, şirketin başarılı olduğunu ancak daha fazla destekçi çekmeye odaklanması gerektiğini ifade eder 12.
- 70 ve üzeri puanlar, yüksek müşteri memnuniyeti ve sadakatini gösterir 12.
Ayrıca, %50'nin altındaki bir puan, acil önlem alınması gerektiğini işaret eder; bu, müşterilerin yarısından fazlasının ürün veya hizmetten memnun olmadığını gösterir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: