Buradasın
Müşteri Memnuniyeti Endeksi (CEM) nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Müşteri Memnuniyeti Endeksi (CEM), bir ürün, hizmet veya şirket hakkında müşteri memnuniyetini ölçmek için kullanılan analitik bir araçtır 3. Bu endeks, müşteri geri bildirimleri ve anketler aracılığıyla hesaplanır 12.
CEM'in bazı türleri:
- Müşteri Memnuniyeti Skoru (CSAT) 2. Müşterilerin genel memnuniyetini ve hizmet kalitesi ile ilgili geri bildirimlerini ölçer 2.
- Net Tavsiye Skoru (NPS) 2. Müşterilerin sadakatini ve markayı tavsiye etme olasılığını değerlendirir 2.
- Müşteri Çaba Skoru (CES) 2. Müşteri hizmetleri süreçlerinin etkinliğini ve müşteri memnuniyeti üzerindeki etkisini ölçer 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: