Buradasın
Marka yönetim süreci kaç aşamadan oluşur?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Marka yönetim süreci dört ana aşamadan oluşur 1:
- Kimlik Yönetimi (Identity Management) 1. Markanın kimliğinin tanımlanması, hedef kitlenin belirlenmesi ve marka konumlandırmasının yapılması 12.
- Kanal Yönetimi (Channel Management) 1. Hedef kitleye ulaşmak için kullanılacak pazarlama kanallarının belirlenmesi 2.
- Algı Yönetimi (Perception Management) 1. Markanın tüketicilerdeki çağrışımlarının ve marka hakkındaki düşüncelerin araştırılması 1.
- İlişki Yönetimi (Relationship Management) 1. Geri bildirimlere göre gerekli geliştirmelerin yapılması, marka itibarının yönetilmesi ve sadık tüketicilerin ödüllendirilmesi 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: