Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
- Product (Ürün) 13. Ürünün kalitesi, tasarımı, marka değeri, satış sonrası destek gibi unsurlar 1.
- Price (Fiyat) 13. Müşterilerin ürünler için ödedikleri fiyat 1.
- Place (Yer) 13. Üretim ve tüketimin yapıldığı konum, dağıtım kanalları 1.
- Promotion (Tanıtım) 13. Ürünün hedef pazara tanıtılması için yapılan faaliyetler 1.
- People (İnsanlar) 13. Şirket çalışanları ve müşteriler 2.
- Physical Evidence (Fiziksel Kanıtlar) 13. Mağaza tasarımı, ambalaj, logo gibi somut unsurlar 2.
- Process (Süreç) 13. Müşteri hizmetleri, satış süreçleri gibi işletmenin operasyonel süreçleri 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: