Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Marka yönetimi, bir markanın değerini artırmak ve marka sadakatini teşvik etmek amacıyla uygulanan stratejiler ve planların yönetilmesidir 14.
Marka yönetiminin bazı temel unsurları:
- Marka bilinirliği 24. Markanın hedef kitle tarafından ne kadar tanındığını ifade eder 2.
- Marka değeri 24. Tüketicilerin markaya olan algısı ve çağrışımlarına göre belirlediği değeri kapsar 2.
- Marka sadakati 24. Müşterilerin markayla olan tutarlı etkileşimini ve satın alma alışkanlığını ifade eder 2.
- Marka itibarı 24. Hedef kitle ve genelin marka hakkındaki algısını içerir 2.
- Marka tutarlılığı 4. Marka deneyimlerinin tüm müşteri temas noktalarında aynı olmasını sağlar 4.
Marka yönetimi, pazarlama, reklam ve müşteri hizmetleri gibi alanları da kapsar 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: