Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kurumsal imaj çeşitlerinden bazıları şunlardır:
- Marka imajı 135. Bir kurumun ürettiği ve sunduğu ürün ve hizmetlerin müşteriler tarafından algılanma türüdür 3.
- Ürün imajı 13. Bir ürünün kendine özgü imajıdır 3.
- Mevcut imaj 135. Kurumun şu anda sahip olduğu imajdır 3.
- Pozitif imaj 135. Güçlü kurumların veya markaların profillerine ve hedef kitlelerin deneyimi sonucu oluşan sempati uyandıran imajdır 3.
- Negatif imaj 135. Kurumun içinde veya dışında gösterilen davranışlara bağlı olarak kişilerin zihinlerinde olumsuz imaj oluşmasıdır 3.
- Dilek imajı 1. Yeni bir organizasyon oluşturulduğunda, başka hiçbir imajı olmadığında kullanılan imaj çeşididir 1.
- Ayna imajı 13. Kuruluşun kendi algıladığı imajdır 13.
- Yabancı imaj 35. Kuruluşun kendi algıladığı imajın tersidir 5.
- Transfer imaj 5. Genellikle lüks tüketim ürünlerinde bilinen bir ürün markasının başka bir ürüne transferidir 5.
- İstenen imaj 35. Araştırma sonuçlarına göre, kurumun ulaşmayı hedeflediği imajdır 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: