Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kurumsal bir şirketin bazı özellikleri:
- Organizasyon yapısı: Departmanlara ve birimlere ayrılmış bir organizasyon yapısı bulunur 1.
- Karar alma süreci: Ortak karar mekanizmasına bağlıdır, hızlı ve etkilidir 1.
- Yönetim anlayışı: İş bölümü ve uzmanlaşma, yetki devri, esnek çalışma yapısı gibi unsurları içerir 1.
- Kurum kültürü: Değerler, inançlar, çalışma ortamı, iletişim tarzı, liderlik tarzı, çalışan katılımı ve tanınmasını kapsar 2.
- İşe alım süreci: Detaylı planlama ve şeffaf bir yaklaşım gerektirir 1.
- Çalışan ilişkileri: Çalışanların memnuniyetine ve iş motivasyonunun yükselmesine önem verilir 1.
- Finansal yaklaşım: Maaş konusunda adil ve şeffaf bir politika izlenir 35.
Bu özelliklerden sadece bir tanesine sahip olmak bir şirketi kurumsal yapmaz; kurumsal bir firmada bu niteliklerin çoğu birbiriyle ilişkili bir şekilde bulunmalıdır 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: