Buradasın
İşyeri emeklilik işlemleri nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İşyeri emeklilik işlemleri şu şekilde yapılır:
- Çalışan Tarafından Yapılacak İşlemler:
- EYT ile emeklilik sebebiyle iş sözleşmesini feshettiğine dair dilekçe, insan kaynakları veya personel işleri birimine ulaştırılır 34.
- E-devlet üzerinden "Tescil ve Hizmet Döküm Belgesi", "Çalışma Hayatım" ve "Normal Şartlarda Ne Zaman Emekli Olurum" portal belgeleri alınarak emeklilik şartları işverene bildirilir 34.
- Çıkış bordrosu hazırlanır ve hak edişler kontrol edilir 3.
- İşyeri araç-gereçleri ve işyeri kimliği iade edilir, devir teslim tutanağı alınır 3.
- İşveren Tarafından Yapılacak İşlemler:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: