Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İş'te fırsat toplantısı, bir satış yöneticisi ile müşteri temsilcisi arasında, açık satış fırsatlarının mevcut durumunu değerlendirmek için yapılan düzenli bir görüşmedir 1.
Bu toplantıların amaçları arasında:
- İlerlemeyi takip etmek 14. Fırsatların süreç boyunca nasıl ilerlediğini izlemek 1.
- Riskleri belirlemek 1. Duraksayan, ihmal edilen veya tehlikedeki fırsatları tespit etmek 1.
- Tahminler yapmak 1. Açık fırsatların üzerinden geçerek bilgilerini gözden geçirip daha gerçekçi tahminlere ulaşmak 1.
- Kaynak tahsisi 1. Yüksek potansiyelli veya yavaş ilerleyen fırsatlara destek önceliği vermek 1.
- Koçluk ve strateji 1. Geri bildirim vermek, taktikleri ayarlamak ve performansı artırmak 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: