Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Harici satışlar, ürün veya hizmetlerin doğrudan tüketiciye değil, üçüncü parti şirketler aracılığıyla satılması için yapılır 2. Bu yöntemin birkaç nedeni vardır:
- Daha geniş bir müşteri tabanına erişim: Harici satış, şirketin kendi dağıtım ağını oluşturmak yerine dış kaynakları kullanarak daha fazla müşteriye ulaşmasını sağlar 2.
- Maliyetlerin azaltılması: Satış ve pazarlama maliyetlerinin düşmesine yardımcı olabilir 2.
- Operasyonel işlerin dış kaynaklara devredilmesi: Lojistik ve depolama gibi operasyonel işlerin daha verimli bir şekilde yönetilmesini sağlar 2.
- Marka bilinirliğinin artırılması: Farklı kanallarda markanın görünürlüğünü artırarak daha fazla insanın ürün veya hizmetlerden haberdar olmasını sağlar 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: