Buradasın
Emlakçıda CRM nasıl kullanılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Emlakçıda CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) kullanımı şu şekillerde olabilir:
- Müşteri Bilgilerinin Toplanması ve Kategorize Edilmesi: Müşterilerin talepleri, ihtiyaçları, bütçeleri ve aradıkları evin özellikleri gibi bilgiler CRM sistemine detaylı şekilde kaydedilir ve müşteriler kategorilere ayrılır 13.
- İletişimi Kişiselleştirme: CRM sistemleri sayesinde önceki talepler ve görüşmeler hatırlanarak, müşterilere kişiselleştirilmiş bir dil ile iletişim kurulur 1.
- Takip ve Hatırlatmalar: CRM, müşteri takibini kolaylaştıran hatırlatma özellikleri sunar, böylece geri dönüşler ve randevular zamanında yapılır 13.
- Satış Sürecinin Analizi: Satışların hangi aşamada olduğu, hangi müşterilerin hangi gayrimenkullerle ilgilendiği ve potansiyel kayıpların yaşandığı CRM ile takip edilir 1.
- Pazarlama Kampanyalarının Yönetimi: Müşteri segmentlerine göre kampanyalar oluşturulur ve bu kampanyalar CRM üzerinden yönetilir 14.
- Müşteri Memnuniyetinin Artırılması: Müşteri geri bildirimleri toplanarak, hizmet bu geri bildirimlere göre iyileştirilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: