Buradasın
E deftere geçiş için muvafakat nasıl verilir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
E-deftere geçiş için muvafakat vermek şu adımları içerir:
- Mali Mühür Temini: Gerçek veya tüzel kişiler, elektronik imza veya mali mühür temin etmelidir 24.
- Gelir İdaresi Başkanlığı (GİB) Başvurusu: E-defter başvurusu, GİB'in internet sitesi üzerinden yapılır 12. Tüzel kişiler mali mühür ile, gerçek kişiler ise elektronik imza veya mali mühür kullanarak formu onaylar 14.
- Yazılım Seçimi: Elektronik defter tutma, kaydetme, onaylama, saklama ve ibraz etme işlemleri için Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından uyumluluk onayı almış bir yazılım kullanılmalıdır 2.
Başvuru onaylandıktan sonra, e-defter uygulaması üzerinden kayıt tutulabilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: