Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Benchmarking'in amacı, bir işletmenin performansını değerlendirmek ve iyileştirmek için sektördeki en iyi uygulamaları veya rakip firmaları referans alarak karşılaştırma yapmaktır 12.
Benchmarking'in diğer amaçları:
- Rekabet avantajı elde etmek: İşletmenin rekabetçi konumunu değerlendirmek ve geliştirmek 3.
- Verimlilik ve müşteri memnuniyetini artırmak: Süreçleri optimize ederek daha yüksek müşteri memnuniyeti sağlamak 1.
- Yenilikçi yaklaşımları teşvik etmek: Sektördeki trendleri takip ederek yenilikçi stratejiler geliştirmek 1.
- Stratejik planlama yapmak: Gerçekçi ve ulaşılabilir hedefler belirleyerek stratejik kararları daha sağlam temellere oturtmak 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: