Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Yetkinlik envanterinde adaylara genellikle şu tür sorular sorulur:
- Temel Yetkinlikler: İletişim, takım çalışması, müşteri memnuniyeti gibi genel yetkinliklerin değerlendirilmesi 13.
- Fonksiyonel Yetkinlikler: Yazılım, satış, muhasebe gibi departmana özgü teknik yetkinlikler 13.
- Rol Yetkinlikleri: Belirli bir kademedeki çalışanlardan beklenen liderlik, karar verme ve stratejik düşünme gibi yetkinlikler 13.
- İş Yetkinlikleri: Tek tip iş yapan işletmelerde işin gerektirdiği spesifik yetkinlikler 13.
Ayrıca, kişilik envanterlerinde ise adayın stresle başa çıkma becerisi, liderlik potansiyeli, analitik düşünme ve problem çözme yetenekleri gibi kişisel özellikleri de değerlendirilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: