Buradasın
Müşteri memnuniyeti ve deneyimi eğitimi nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Müşteri memnuniyeti ve deneyimi eğitimi, işletme personelinin müşteri memnuniyetini artırmak ve müşteri odaklı bir yaklaşımı benimsemek için gerekli beceri, bilgi ve stratejileri öğrenmelerini sağlayan bir eğitim türüdür 2.
Bu eğitim, işletme içindeki her seviyeden personelin, müşterilerin beklentilerini anlama, onları tatmin etme ve onlara daha iyi hizmet sunma konularında bilinçlenmelerini amaçlar 2.
Eğitimin bazı konuları şunlardır:
- Müşteri odaklılık 2.
- Müşteri beklentileri 2.
- İletişim becerileri 2.
- Problem çözme ve çatışma yönetimi 2.
- Müşteri geri bildirimi 2.
- Ekip çalışması 2.
- Kişisel ilişki yönetimi 2.
- Olumlu hizmet deneyimi 2.
- Soruşturma ve sorun giderme 2.
- Müşteri ilişkileri yönetimi yazılımı ve araçları 2.
Müşteri memnuniyeti ve deneyimi eğitimi, hem müşteri sadakatini artırmak hem de işletmenin rekabetçi avantajını güçlendirmek için kritik öneme sahiptir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: