Buradasın
Müşteri ilişkileri yönetimi dersinde neler işlenir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Müşteri İlişkileri Yönetimi (MİY) dersinde işlenen bazı konular:
- Müşteri ilişkileri yönetiminin temelleri 1. Pazarlama anlayışı, ilişkisel pazarlama ve müşteri ilişkileri yönetimi kavramları 1.
- Müşteri ilişkilerinin yaşam döngüsü 1. Satış öncesi, satış ve satış sonrası MİY aşamaları 12.
- Müşteri seçimi ve kazanımı 15. Hedef kitle belirleme, bölümlendirme ve kampanya planları 5.
- Müşteri elde tutma ve derinleştirme 15. Müşteri sadakati ve harcamalardaki payın artırılması 5.
- Müşteri memnuniyeti ve sadakati 14. Müşteri memnuniyeti ölçme teknikleri ve bağlılığı artıran faktörler 24.
- Müşteri portföyü ve veri madenciliği 1. Müşteri bilgilerinin toplanması, analizi ve segmentasyonu 13.
- İşbirlikçi MİY 1. Farklı iletişim kanallarından gelen bilgilerin değere dönüştürülmesi 1.
- Müşteri ilişkileri bilgi sistemi 2.
Bu konular, MİY'in etkin bir şekilde uygulanması ve yönetilmesini sağlamak amacıyla işlenir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: