Bu video, Türkçe dil eğitimi formatında hazırlanmış bir içeriktir. Videoda Satoshi adında 11 yaşındaki bir öğrenci ile tanışma ve soru-cevap şeklinde ilerleyen bir bölüm bulunmaktadır.. Video, temel Türkçe dilbilgisi ve konuşma becerilerini geliştirmeye yönelik hazırlanmıştır. İlk bölümde Satoshi'nin tanıtımı ve kişisel bilgileri (adı, yaşı, okulu, sevdiği dersler, konuştuğu diller, milliyetiyeti) sorulmaktadır. İkinci bölümde ise yön gösterme ve harita okuma konuları ele alınmakta, "turn right", "turn left", "go straight ahead" gibi yön ifadeleri ve "between", "opposite", "behind", "in front of", "next to" gibi konum ifadeleri öğretilmektedir.
Bu video, Türkçe dil eğitimi formatında hazırlanmış bir içeriktir. Videoda Mehmet Hoca, Osman Bey, Melahat Hanım, Şevket Bey ve Gamze gibi karakterler yer almaktadır.. Video, Türkçe dil eğitimi ile başlayıp günlük konuşma sahnelerine geçiş yapmaktadır. İlk bölümde "hello" kelimesinin Türkçe karşılığı ve günlük Türkçe ifadeler (afiyet olsun, geçmiş olsun) öğretilmektedir. Daha sonra bir para kaybı olayı, bir öğretmenin öğrencisini dövmesi ve Gamze adlı bir karakterin tanıtımı gibi günlük konuşma sahneleri yer almaktadır.
A1'den C2'ye kadar Türkçe dil eğitimi verilmektedir. Türkiye'nin en iyi öğretmenleri eğitim vermektedir. Online ve yüz yüze eğitim seçenekleri sunulmaktadır
Bu video, Türkçe dil eğitimi formatında hazırlanmış bir kelime okuma çalışmasıdır.. Videoda "İ" sesinin farklı kombinasyonlarıyla oluşan kelimeler tekrarlanmaktadır. Önce "İ" sesinin tek başına okunmasıyla başlayıp, ardından "İ" sesinin diğer harflerle birlikte oluşturduğu kelimeler (arı, anıt, kır, tırtıl, altın, atkı, takı, kıta, ılık, kırık, tarık, kalın, tatlı, karlı, akın, noktalı, kiralık, karanlık, kulaklık, aralık, kınalı, tokalı) tekrar edilmektedir. Video, kelimelerin ilk kez okunmasıyla başlayıp, ardından tekrar edilmesiyle devam etmektedir.
Simple present tense'in en temel konularından biridir. İsim cümlelerinin yardımcı fiili "be" yerine "am, is, are" kullanılır. Yardımcı fiil seçimi cümlenin öznesine göre yapılır
Yansıma sözcük, doğadaki seslerin nesne veya olaylarla ilişkilendirilmesidir. Düzyazı, karikatür ve şiirlerde ses betimlemesi için kullanılır. Çocuk kitaplarında ve karikatürlerde sıkça rastlanır
Bin yıldır Arap harfleriyle harf yöntemiyle öğretim yapılıyordu. 1924'te ilk ciddi çalışma Alfabe Kongresinde yapıldı. 1936'da cümle öğretimi programa alındı. 2005-2006'dan itibaren ses temelli cümle yöntemine geçildi
Bu video, bir eğitmen tarafından sunulan Türkçe dil eğitimi içeriğidir. Eğitmen, Türkçe dilbilgisi kurallarını ve günlük konuşma dilindeki ifadeleri anlatmaktadır.. Video, Türkçe'deki soru ve ünlem işaretlerinin kullanımı, noktalama işaretleri ve günlük konuşma dilindeki ifadeler üzerine odaklanmaktadır. Eğitmen, "Osman Ağa" ile bir diyalog örneği vererek başlayıp, soru ve ünlem işaretlerinin nasıl kullanılacağını, "vay" gibi duygusal ifadelerin kullanımını ve günlük konuşma dilindeki bazı ifadeleri örneklerle açıklamaktadır. Video, "ben sizi arıyorum sizlerde beni arıyorsunuz" ifadesiyle sona ermektedir.
Bu video, Türkçe dil eğitimi formatında hazırlanmış bir ses tablosudur.. Videoda "u" sesinin hece ve kelime örnekleri sunulmaktadır. İlk bölümde "al", "el", "nil", "nal" gibi temel heceler ve kelimeler okunmakta, ardından "ela", "lale", "ali", "hile" gibi daha karmaşık örnekler verilmektedir. Video, bu kelimelerin tekrarlanmasıyla devam eder ve son bölümde izleyicilere "siz okuyun" diyerek aktif katılım istenir.
Ketebe, Arapça kökenli "yazmak" anlamına gelen bir fiildir. Eğitim, iletişim ve sanat alanlarında yazma eylemini ifade eder. Edebi eserlerde ve akademik çalışmalarda önemli rol oynar
Sözlükte her sözcük türü ve ekleri madde başında kısaltmalarla gösterilir. Uzun heceler iki nokta, vurgular ve ince heceler özel işaretlerle belirtilir. Yabancı kelimelerin köken bilgisi ve özgün yazımları gösterilir. Bilim terimleri kısaltmalarla (anat., coğ., ed.) belirtilir
Bu video, Türkçe dil eğitimi formatında hazırlanmış bir eğitim içeriğidir. Videoda Ali, Kadir, Emine, Semih ve Sevda gibi karakterler kullanılarak çeşitli dil konuları anlatılmaktadır.. Video, Türkçe soru zamirlerini öğrenme ile başlayıp, sıfatlar, sıfat çeşitleri, sıfatların özellikleri ve sıfatlarla ilgili soru-cevaplarla devam etmektedir. Daha sonra günün zamanları ile cümle kurma rehberi ve mevsimlerle ilgili cümleler ve kelimeler sunulmaktadır. Her bölümde örnek cümleler ve günlük hayattan örnekler kullanılarak konular açıklanmaktadır.
Bu video, bir eğitmen tarafından sunulan Türkçe dil eğitimi formatındadır. Eğitmen, izleyicilere ses içeren hece ve kelimeleri öğretmektedir.. Videoda eğitmen, çeşitli heceleri (r, k, na, li, ro, ruh, rana, nur, ren, ral, kur, ren, ku, ta, ro, ek, kan, lit, kar, ter, tan) ve bunların "s" sesiyle birleştirilerek oluşan kelimeleri (irr, kar, na, li, lira, kara, kare, erik, roka, rulo, rana, onur, tren, kral, kurt, renk, kural, kart, tarak, roket, ekran, kenar, erkan, litre, karton, kartal, terlik, tanker) tekrar tekrar okuyarak öğretmektedir. Video, Türkçe dil öğrenimi için temel hece ve kelime kombinasyonlarını öğrenmek isteyenler için faydalı bir kaynaktır.
Bu video, Türkçe dil eğitimi formatında hazırlanmış bir kelime okuma çalışmasıdır.. Videoda "i" sesinin farklı kelimelerde nasıl okunduğu gösterilmektedir. Önce "in", "nine", "ani", "ninni", "inat", "itina" ve "atina" gibi kelimeler tekrarlanarak okunmakta, ardından izleyicilere "şimdi siz okuyun" diyerek aktif katılım sağlanmaktadır. Video, Türkçe dilbilgisi eğitimi için temel bir kaynak niteliğindedir.
Bu video, Türkçe dil eğitimi formatında hazırlanmış bir içeriktir. Bir eğitmen, izleyicilere hece, kelime ve cümleleri birlikte okumalarını öğretmektedir.. Video, "ot", "otel", "olta" gibi kelimelerin hece ve kelime olarak okunmasını içermektedir. Eğitmen önce tek heceleri, ardından kelimeleri ve son olarak cümleleri tekrar tekrar okuyarak izleyicilere okuma alıştırması yapmalarını sağlamaktadır. Video sonunda izleyicilere okuma sırası verilmekte ve başarı dilekleriyle sonlanmaktadır.
Bu video, Türkçe dil eğitimi formatında hazırlanmış bir okuma videosudur. Eğitmen, izleyicilere N sesini öğretmektedir.. Video, N sesinin nasıl çıkarıldığını, dil pozisyonunu ve yazılışını açıklayarak başlıyor. Ardından N sesiyle başlayan kelimeler (nane, nar, nine, nal) tanıtılıyor. Daha sonra N sesiyle başlayan heceler (ne, na, ni) oluşturuluyor ve tekrar ediliyor. Son olarak, "Nane anne nane ek ikili, ikili nane ek nine nane ele- elek ile ele" metni heceler, kelimeler ve cümleler şeklinde okunarak video sonlanıyor.
Bu video, bir eğitmen tarafından sunulan dil eğitimi içeriğidir. İlk bölümde Almanca A1 serisinin 10. dersi, ikinci bölümde ise Türkçe dil eğitimi sunulmaktadır.. Videoda öncelikle Almanca cümle kurma konusu ele alınmakta, personel pronomları, "haben" ve "sein" fiilleri kullanılarak cümle kurma yapısı açıklanmaktadır. Daha sonra Türkçe dil eğitimi bölümünde "biz mutluyuz" gibi temel Türkçe cümleler öğretilmektedir.. Eğitmen, izleyicilere öğrendiklerini defterlerine yazmalarını ve videonun yorum kısmına cümleler, sorular ve cevaplar yazmalarını rica etmektedir. Video, her iki dil için de temel dilbilgisi ve cümle yapısı bilgilerini içermektedir.
Bu video, Türkçe dil eğitimi formatında hazırlanmış bir ses çalışmasıdır. Bir eğitmen, izleyicilere e, n ve a seslerini birleştirerek okuma alıştırmaları sunmaktadır.. Videoda eğitmen önce heceleri (e, n, a) tek tek okuyarak başlıyor, ardından "ne", "anne", "nane" gibi kelimeleri tekrarlıyor. İlk bölümde yavaş okuma alıştırması yapıldıktan sonra, ikinci bölümde daha hızlı okuma çalışması sunuluyor. İzleyicilere gösterilen heceleri ve kelimeleri benden önce okumaya çalışmaları tavsiye ediliyor.