Bu video, bir kişinin Renault Megane 2 model aracına elektrikli ayna montajı yaptığını gösteren bir eğitim içeriğidir.. Videoda, normalde manuel olan aynaların elektrikli hale dönüştürülmesi ve motorize edilmesi anlatılmaktadır. Montaj edilen aynaların kendinden kapatma özelliği, uzaktan kumanda ile kapıların kilitlendiğinde otomatik olarak kapanması ve aynaların ayarlarının nasıl yapılacağı gösterilmektedir. Video, montajın nasıl yapıldığını ve çalıştığını adım adım göstermektedir.
Faz regülatörü 1.6-2.0 litre motorlarda 30-100 bin km'de sorun yaratır. Krank mili kasnağı ve ateşleme bobinleri 60-80 bin km'de arızalanır. 1.4 litre benzinli motor en güvenilir olanıdır. 60 bin km'de debriyaj diski ve ikincil şaft rulmanı arızalanır
Bu video, Tuna Avcı kanalında yayınlanan bir araç bakımı ve parça değişimi eğitim içeriğidir. Videoda sunucu ve yeni Megane 2 sahibi Salih Bey yer almaktadır.. Video, yeni satın alınan Renault Megane 2 araçlarında dikkat edilmesi gereken önemli noktaları ele almaktadır. İlk olarak, araç satın alırken motor bölümü, şaseler ve oto eksper kontrolü gibi temel kontroller anlatılmaktadır. Ardından, aracın kaput kapağı, kaput keçesi, üst panel kaplamaları, akü kapağı ve göğüs keçisi gibi parçaların eksikliği gösterilmekte ve bunların montajı adım adım gösterilmektedir. Özellikle 1.4 16 valf motor kapağının 1.6 valf araca uygun hale getirilmesi için gerekli kesimler de detaylı olarak anlatılmaktadır.
Bu video, bir Renault Megane 2 model arabanın direksiyon kilidi sorunu tamirini gösteren bir eğitim içeriğidir. Videoda bir kişi, "Amcaoğlu" adında bir arkadaşıyla birlikte tamir sürecini adım adım göstermektedir.. Video, Megane 2 lerde görülen direksiyon kilidi kilitlenmeme sorununun çözümünü anlatmaktadır. Tamir süreci, koruma kapağının açılması, 7 adet vida ile kilidin çıkarılması, pimin yerinden çıkması ve doğru şekilde yerleştirilmesiyle ilerlemektedir. Sorunun nedeninin mekanizmanın yerinden çıkması olduğu belirtilmiş ve tamir sonrası direksiyon kilidinin başarıyla çalıştığı gösterilmiştir.
Renault Megane 2 2002-2009 yılları arasında üretilmiştir. Araç hatchback, sedan, coupe ve station wagon kasa tiplerinde sunulmuştur. Benzinli ve dizel motor seçenekleri mevcuttur
Bu video, bir Renault Megane 2 sahibinin 2005 model aracında karşılaştığı "enjeksiyon kontrol edin" uyarısı ve çözümünü anlattığı bir eğitim içeriğidir.. Videoda, gösterge panelinde servis lambası yanması ve "enjeksiyon kontrol edin" uyarısı alındığında aracın nasıl davranacağı gösterilmektedir. Konuşmacı, AY yazılımı kullanarak aracın arıza kayıtlarını inceleyerek sorunun boğaz kelebeği kablolarındaki hasardan kaynaklandığını tespit eder. Sorunun çözümü için hasarlı kabloların yeniden izole edilmesi ve gırtlak borunun kabloların etrafına sarılması gösterilir. Video, araç sahiplerinin bu tür sorunları kendi başlarına çözebilmeleri için doğru teşhis yöntemlerini ve deneme yanılma yerine teknik araçların önemini vurgulamaktadır.
Megane II 2002'de piyasaya sürülen dikkat çekici bir otomobildi. Çok sayıda donanım ve özellik barındıran araç zamanla arızalanmaya başladı
Dış aynalar elektrikli ve manuel kontrollü olarak ikiye ayrılır. Elektrikli aynalar ısıtmalı ve otomatik katlanabilir özelliklere sahiptir. İç aynalar gece/gündüz özelliğine ve otomatik kararmaya sahiptir
2004 Megane 2 BVA şanzıman kendiliğinden manuel konuma geçiyor. Klima motoru, ampul ve ayna dişlisi gibi parçalar kendiliğinden bozulabiliyor. Servis 5-7 milyar TL arası masraf çıkacağını söyleyip aracı satmayı reddetti. Kullanıcı Auris tam otomatik modelini tercih etti
Bu video, bir kişinin Renault Megane 2 model arabanın far lambaları ve park lambalarının nasıl değiştirileceğini adım adım anlattığı bir eğitim içeriğidir.. Videoda, far lambalarının değiştirilmesi için gerekli adımlar detaylı olarak gösterilmektedir. Önce plastik kapağın sökülmesi, ardından farın arka kısmının açılması, klipslerin çıkarılması ve farın çıkarılması anlatılmaktadır. Ayrıca park lambalarının ve sinyal lambalarının değiştirilmesi de gösterilmektedir. Video, işlem sonrası lambaların düzgün çalıştığını göstererek sonlanmaktadır.
Bu video, bir Renault Megane 2 model arabanın direksiyon arızası ve tamiri hakkında bilgi veren bir eğitim içeriğidir.. Videoda, Megane 2'nin direksiyonunun tamamen sertleşmesi sorunu ele alınmaktadır. Konuşmacı, sorunun çözümü için motorun sökülmesi, parçaların çıkarılması ve sigortaların kontrol edilmesi sürecini adım adım anlatmaktadır. Özellikle 40'lık sigortanın ayak yerlerinin erimiş olması nedeniyle değiştirilmesi ve direksiyonun kontrol edilmesi gerektiği vurgulanmaktadır. Eğer direksiyon hala sertse, sorunun muhtemelen direksiyon kolonundan kaynaklandığı belirtilmektedir.
Bu video, bir otomobil bakım ve tamir eğitim içeriğidir. Videoda anlatıcı ve Ramazan Bircan adlı bir usta, Renault Megane 2'nin ısıtma bujilerinin nasıl söküleceğini, kontrol edileceğini ve gerekirse değiştirileceğini göstermektedir.. Video, dizel araçlarda ısıtma bujilerinin kontrol ve değişim sürecini adım adım göstermektedir. Önce ısıtma bujilerinin motorun üzerindeki konumu gösterilmekte, ardından hortumların sökülmesi, ısıtma hücrelerinin lokma takımıyla sökülmesi, kontrol aşaması ve son olarak yeniden takılması detaylı olarak anlatılmaktadır. Video, dizel araçlarda ısıtma bujilerinin nasıl kontrol edilebileceğini öğrenmek isteyenler için faydalı bir kaynaktır.
Kaputu açmak için Ford logosu 180 derece döndürülerek mandal açılır. Araç çalışırken kaput açılamaz, önce stop edip sonra açılır. Far ampulü değişimi için 4 vida sökülmeli
Bu video, 2016 model Renault Megane 2 kullanıcısı olan bir kişinin araç arızasını ve çözümünü anlattığı bir eğitim içeriğidir.. Videoda, araçta arıza lambası yanıp sönmeye başladığında yaşanan titreme, tekleme ve egzoz patlatma gibi sorunlar gösterilmektedir. Kullanıcı, OBD II cihazı ile P300, P301 ve P700 arıza kodlarını tespit edip, birinci silindirdeki bobin arızasını tespit etmiştir. Ardından arızalı bobinleri söküp yeni bobinlerle değiştirmiş ve aracın normal çalıştığını göstermiştir. Video, bobin arızasının nasıl tespit edileceği ve çözüleceği konusunda pratik bilgiler sunmaktadır.
Bu videoda Sezeroğlu, iki yıldır kullandığı Renault Megane 2 otomatik vites aracını test ediyor ve kullanıcı deneyimini paylaşıyor. Ankara'da Etimesgut'tan eve giderken çektiği videoda aracın performansını gösteriyor.. Video, Megane 2'nin sürüş performansını, şanzıman kalitesini ve yakıt tüketimini detaylı şekilde ele alıyor. Sezeroğlu, aracın 300 bin kilometrede olduğunu, şanzıman arızası yaşamadığını ve düzenli bakımlarla (10.000 km'de yağ bakımı) sorunsuz çalıştığını belirtiyor. Ayrıca şehir içi ve uzun yol kullanımında aracın performansını gösteriyor ve otomatik vitesli araçların bakım aralıkları hakkında bilgiler veriyor.
Bu video, bir otomotiv eğitim içeriği olup, sunucu Renault Megane 2 araçlarında sarkan göğüs keçisinin nasıl değiştirileceğini adım adım göstermektedir.. Video, göğüs keçesi değişiminin tüm aşamalarını detaylı olarak göstermektedir. Önce eski keçenin sökülmesi, ardından yeni keçenin montajı anlatılmaktadır. Sunucu, keçenin orta kısmının parçalanmış ve çökmüş olduğunu göstererek, üretici firmasının yeni parçada bu sorunu çözmek için yapılan iyileştirmeleri vurgulamaktadır. Ayrıca, parçaları sökmekte zorlananlara WD-40 kullanarak paslanmayı çözmelerini tavsiye etmektedir.
Bu video, bir otomobil tamircisinin Renault Megane 2 model aracın triger kayışını değiştirme sürecini gösteren bir eğitim içeriğidir. Tamirci, dört yıllık bir Megane 2 dizel aracın triger kayışını değiştirme işlemini adım adım göstermektedir.. Videoda, dört yıllık bir aracın triger kayışının çatlamaya başladığını göstererek, sökme işlemi, eski ve yeni triger setlerinin karşılaştırılması, montaj aşamaları ve işaretlerin doğru takılması detaylı olarak anlatılmaktadır. Tamirci, triger kayışının şarj dinamosunu ve klima kompresörünü çevirdiğini belirterek, dört yılda bir triger kayışının değiştirilmesinin önemini vurgulamaktadır. Video, araç sahibinin teşekkür etmesiyle sona ermektedir.
Bu video, "Çözüm Bende" kanalında yayınlanan bir otomobil tamir videosu olup, bir Renault Megane 2 model aracın krank sensörü sorununu ele alıyor.. Videoda, aracın rölanti bozukluğu ve kendi kendine istop etme sorunları nedeniyle krank sensörü arızası tespit ediliyor. Tamir süreci adım adım gösteriliyor: önce arıza kodu kontrol ediliyor, ardından aracın altına girilerek krank sensörü sökülüyor, temizleniyor ve tekrar takılıyor. Son olarak aracın çalıştırılması ve arıza kodunun kontrol edilmesiyle tamir işlemi tamamlanıyor.