Bu video, SamsungHaber.com tarafından Ondokuz Mayıs Üniversitesi'nde yapılan bir röportaj serisidir. Videoda elektrik elektronik mühendisliği, okul öncesi öğretmenliği, sanat tarihi ve fen edebiyatı bölümlerinde okuyan öğrenciler yer almaktadır.. Videoda öğrenciler, Samsun'da ve Ondokuz Mayıs Üniversitesi'nde okumanın avantaj ve dezavantajlarını anlatmaktadır. Öğrencilerin çoğunlukla kampüs ve şehir hakkında olumlu görüşlerini paylaşırken, ulaşım sorunları, aktivitelerin yetersizliği ve iklim koşulları gibi konularda da eleştirilerde bulunmaktadır. Ayrıca öğrencilerin memleketlerinden Samsun'a gelme nedenleri ve şehir hakkındaki duyguları da videoda yer almaktadır.
Bu video, Mevlid-i Nebi (Hz. Muhammed'in doğum günü) kutlaması kapsamında bir okul ortamında öğrencilerin Hz. Muhammed hakkında sorulara verdiği cevapları içermektedir.. Video, Hz. Muhammed'in evlatlığı, eşliği, babalığı ve dedeliği gibi farklı yönlerini anlatan bölümlerle başlıyor. Ardından öğrencilerin peygamberin hayatındaki önemli anları, onunla konuşmak istediklerinde ne söyleyeceklerini ve Hz. Muhammed'in aklına gelen ilk şeyi, en çok etkileyen hadisi gibi sorulara verdikleri cevaplar paylaşılıyor. Video, öğrencilerin peygamberin adaletli, merhametli, çocuk sevgisi ve örnek kişi olduğu gibi özelliklerini vurguladıkları bir şekilde sona eriyor.
Bu video, bir okul etkinliğinde öğrencilerin ve öğretmenlerin katılımıyla gerçekleştirilen bir röportajı içermektedir. Videoda, teknoloji kullanımı ve sosyal medya güvenliği konularında öğrencilerin görüşleri paylaşılırken, bir öğretmen ve okul yöneticisi de görüşlerini aktarmaktadır.. Video, öğrencilerin sosyal medya güvenliği, teknoloji kullanımı ve zararlı oyunlar hakkında bilgilerini paylaşmasıyla başlar. Ardından bir öğretmen, teknolojinin olumlu ve olumsuz yönlerini vurgulayarak, özellikle gençlerin teknoloji kullanımı konusunda duyarlılık oluşturmanın önemini anlatır. Son bölümde ise okul yöneticisi, okulun fiziksel özellikleri, eğitim imkanları ve İngilizce ağırlıklı eğitim uygulaması hakkında bilgi verir.
Survey of 399 Hong Kong university students explored AI perceptions and experiences. Participants were from various faculties, 51.1% male and 48.9% female. Survey used 5-point Likert scale with 26 items and 3 open-ended questions
Bu video, Afyon Postası'nın "Söz Öğrenci" programı kapsamında sunucu ve arkadaşı Egemen'in Afyon Kocatepe Üniversitesi ve Erenler mahallesi hakkında öğrencilerle yaptığı röportajları içeriyor.. Videoda farklı öğrenciler, üniversitenin ve Erenler mahallesinin eksikliklerini ve geliştirilmesi gereken yönlerini anlatıyor. Öğrenciler genellikle yemekhane eksikliği, spor alanlarının yetersizliği, kulüp faaliyetlerinin azlığı, yeşil alanların eksikliği ve ulaşım sorunları gibi konularda görüşlerini paylaşıyor. Ayrıca Erenler mahallesindeki yolların durumu, güvenlik koşulları ve ev fiyatları gibi konular da ele alınıyor.
İlköğretim 5. sınıf öğrencilerine Fen ve Teknoloji dersi kapsamında akran değerlendirme etkinliği uygulandı. Araştırma nitel yöntemle, durum çalışması deseninde gerçekleştirildi. Konya Selçuklu'da 30 öğrenci örneklem grubunu oluşturdu
Psikoloji bölümü geniş bir çalışma alanı sunmaktadır. Öğrenciler farklı alanlarda deneyim kazanabilmektedir. Bölüm mezunları çeşitli kariyer fırsatları elde edebilmektedir
İlkokul öğrencileri eve benzer, güvenli ve halı kaplı sınıf istiyor. Öğrenciler bahçede çiçek, ağaç ve büyük kütüphane hayal ediyor. Her sınıfta kitap okuma köşesi ve teknolojik imkanlar isteniyor. Öğrenciler 11 ders, 20 ders 10 teneffüs sistemi talep ediyor
Bu video, Kabataş Lisesi öğrencilerinin sınav haftası hakkındaki görüşlerini içeren bir röportaj serisidir. Videoda öğrenciler, öğretmenler ve bir Kabataş mezunu olarak konuşan kişi yer almaktadır.. Videoda öğrenciler sınav haftasının dağılışını, sınavların zorluk seviyesini ve kendi sınav sonuçlarını paylaşıyorlar. Bazı öğrenciler sınav haftasının daha iyi geçtiğini, bazılarının ise zorlandığını belirtiyorlar. Ayrıca bir öğrenci, sınav haftası sırasında internet sitesi projesi üzerinde çalıştığını anlatıyor. Video, öğretmenlerin sınav haftası deneyimlerini ve öğrencilerin sınav sonuçlarını yorumlamalarını içermektedir.
Bu video, Tamer Gürbüz adlı bir matematik öğretmeni ve okul yöneticisi ile öğrenciler Borabaş, Begüm Yeşmil ve Simge Gülasbaş'ın okul hakkında görüşlerini paylaştığı bir tanıtım videosu.. Videoda 126 yıllık bir okulun eğitim kültürü, kadrosu ve mimari yapısı hakkında bilgiler veriliyor. Okulun kültürlü, bilgili ve öğrenmeyi seven gençler yetiştirmek için çalıştığı, öğretmen ve öğrencilerin mutlu olduğu bir ortam olduğu vurgulanıyor. Öğrenciler okulun lokasyonunu, mimari yapısını, eğitim kültürünü ve kadrosunu tercih etme nedenleri olarak belirtiyor ve üniversiteye hazırlık sürecinde aldıkları destekten bahsediyorlar.
Atakent'in merkezi konumunda, orman içinde gibi temiz bir ortam sunuyor. Spor tesisleri, futbol, voleybol ve basketbol sahaları mevcut. Öğretmenler ilgili ve sınıfları temiz. Yemekhane ve kurs imkanları bulunuyor
Bu video, Yıldız Teknik Üniversitesi'nde okuyan çeşitli öğrencilerle yapılan röportajlardan oluşmaktadır. Röportajlarda Yaşar Kara (psikolojik danışman ve rehberlik bölümü 1. sınıf), Ahmet Şahin (ilk sınıf), Hafsanur (matematik öğretmenliği 1. sınıf), Enes Şen (teknik mühendisliği 1. sınıf) ve Gamze (son sınıf) gibi öğrenciler yer almaktadır.. Video, yarın başlayacak olan Yıldız Teknik Üniversitesi Bahar Şenlikleri hakkında öğrencilerin görüşlerini içermektedir. Öğrenciler festival hakkındaki heyecanlarını, kısıtlamaların (kütüphane kapalı olma, saat sınırlamaları, kampüsün kapatılması) etkilerini ve festivalin daha eğlenceli hale getirilebileceği konularını ele almaktadırlar. Ayrıca, Geka Kulübü'nün kamp kurarak öğrencilerin kalabileceği alanlar yaratmaya çalıştığı ancak okulun bu konudaki yaklaşımı da konuşulmaktadır.
Bu video, bir öğretmenin sınıfında yapılan karne günü röportajlarını içeriyor. Öğretmen, sınıfındaki öğrencilerle ve yan sınıftan gelen misafir öğrencilerle konuşuyor.. Videoda öğrenciler, 3. sınıf yıllarını değerlendirmekte ve yaz tatilleri hakkında görüşlerini paylaşıyorlar. Her öğrenci kendi deneyimlerini, tatil planlarını ve okul yıllarının nasıl geçtiğini anlatıyor. Öğretmen, tatilin sadece dinlenmek değil, eksik konuları tekrar etmek ve kitap okumak için bir fırsat olduğunu vurguluyor. Video, öğrencilerin alkışlanması ve iyi tatiller dilekleriyle sona eriyor.
Geleneksel Türk müziği eserleri için etüd yazma modeli oluşturuldu. Model, Taba-Tyler Curriculum Development Model'e dayanıyor. Dört farklı makam ve üç farklı tempoda etüdler yazıldı. Gazi Üniversitesi'nde 14 öğrenci ile deneysel çalışma yapıldı. Modelin öğrencilerin teknik ve müzikal başarısına olumlu etkisi oldu
Kampüs TV'nin "Söz Senden" programında sunucu, Erzurum Üniversitesi öğrencileriyle röportaj gerçekleştiriyor. Röportajda mühendislik, spor bilimleri, hemşirelik, Türk dili ve edebiyatı gibi farklı bölümlerde okuyan öğrenciler yer alıyor.. Videoda öğrenciler, Erzurum Üniversitesi'nin en sevdikleri yönleri, kampüs yaşamı, ulaşım kolaylığı, akademik başarı ve sosyal ortam hakkında görüşlerini paylaşıyorlar. Ayrıca üniversiteye gelirken beklentileri ve bu beklentilerle karşılaştıkları durumlar hakkında da konuşuyorlar. Bazı öğrenciler kampüs ve eğitim kalitesinden memnun olduklarını, bazıları ise sosyal etkinlikler ve spor imkanları konusunda daha fazla imkan istediklerini belirtiyorlar.
Gümüşhane Web TV'den bir video, Gümüşhane Üniversitesi'nde okuyan öğrencilerin şehir ve üniversite hakkındaki görüşlerini içeriyor. Öğrenciler farklı fakültelerde (Edebiyat Fakültesi, Tarih Fakültesi) okuyan ve farklı şehirlerden gelen öğrenciler.. Videoda öğrenciler, Gümüşhane'yi ve Gümüşhane Üniversitesi'ni nasıl bulduklarını, şehir ve üniversite hakkında düşüncelerini paylaşıyorlar. Bazıları şehri küçük ve sosyal aktivite açısından yetersiz bulurken, diğerleri şehir insanlarının sıcakkanlılığını ve üniversite ortamının geliştiğini vurguluyor. Ayrıca, şehrin zamanla geliştiği, kafe sayısının arttığı ve öğrencilerin şehre katkı sağladığı görüşleri de yer alıyor.
Bu video, Gümüşhane Üniversitesi öğrencilerinin şehir hakkındaki görüşlerini içeren bir röportaj serisidir. Öğrenciler hemşirelik, maliye, fizyoterapi, turizm fakültesi, siyaset bilimi ve kamu yönetimi, Türk dili ve edebiyatı gibi farklı bölümlerden gelmektedir.. Video, Gümüşhane'nin ekonomik durumu, yaşam kalitesi ve yerel halkın karakteri hakkında öğrenci görüşlerini içerir. Öğrenciler genellikle şehrin pahalı olduğunu, özellikle öğrenciye yönelik fiyatların yüksek olduğunu belirtirken, yerel halkın bazılarının sıcakkanlı, bazılarının ise yobaz olduğunu ifade ederler. Ayrıca şehirde sosyal aktivitelerin az olduğu ve ulaşımın zor olduğu da vurgulanmaktadır.
Bu video, 2013 yılında Türktaş ailesi tarafından kurulan bir eğitim kurumunun tanıtımını içermektedir. Videoda okulun fiziki özellikleri, eğitim imkanları ve öğrencilerin görüşleri yer almaktadır.. Video, okulun ulaşım kolaylığı, geniş bahçesi, nezih kütüphanesi, modern laboratuvarları ve konferans salonu gibi fiziki özelliklerini tanıtmaktadır. Ayrıca okulun eğitim amacına değinilmekte ve öğrencilerin kendi deneyimlerini paylaştıkları bölümler bulunmaktadır. Video, okulun spor başarıları ve gelecek nesillere yetiştireceği değerler hakkında bilgi vererek sonlanmaktadır.
Bu video, Gümüşsu İlkokulu'nda 2. sınıf öğrencilerinin kendi sözleriyle proje etkinliklerine katılmaları hakkında düşüncelerini paylaştıkları bir derlemedir. Videoda Fatma Gümüşsu, Özlem Kılıç, Ozkan Gümüş, Abdülhamit Eren Timursu, Toprak Aslan Fasu, Beyza Tunca ve Er Saat gibi öğrenciler yer almaktadır.. Videoda öğrenciler, öğretmeni Elif Koç'ın verdiği projeleri nasıl keyifle ve öğrenerek yaptıklarını anlatıyorlar. Her öğrenci kendi adını, okulunu ve sınıfını belirtip, projelere katılmak için ne kadar mutlu olduklarını ve bu etkinliklerin hem eğitici hem de öğretici olduğunu vurguluyorlar. Video, öğrencilerin projelere olan tutumlarını ve bu etkinliklerin onlara sağladığı keyfi göstermektedir.
Bu video, İTÜ kampüsünde yapılan röportajların bir bölümüdür. Röportajlarda öğrenciler İTÜ'de değiştirmek istedikleri konuları paylaşıyorlar.. Videoda öğrenciler İTÜ'de değiştirmek istedikleri konuları çeşitli şekillerde anlatıyorlar. Köpeklerin varlığı, ring saatlerinin sıklığı, kulüp sayısının artırılması, laboratuvarların geliştirilmesi, alkol ve sigaranın satılması, yemekhanelerin kontenjanının artırılması gibi konular ele alınıyor. Röportajın sonunda sunucu, bir sonraki konunun kampüsün köpekleri olacağını belirtiyor.