Bu video, bir öğretmenin 2. sınıf öğrencilerine yönelik hazırladığı matematik problemlerinin çözümünü içeren eğitim içeriğidir. Öğretmen, çeşitli matematik problemlerini adım adım çözerek öğrencilere rehberlik etmektedir.. Videoda toplam dokuz farklı matematik problemi çözülmektedir. İlk bölümde lokantada oturan kişi sayısı, çiftçinin dikmediği domates fidesi sayısı, Ece, babası ve dedesinin yaşları, dört katlı okuldaki boyanmayan derslik sayısı ve Yeşim'in kumbarasına attığı para miktarı problemleri ele alınırken, ikinci bölümde Yeşim'in dört gün içinde attığı para miktarı, Ayşe teyzenin süt şişeleme problemi, ceviz paylaşma problemi ve çiftlikteki hayvanların ayak sayısı problemi çözülmektedir.. Öğretmen her problemi detaylı olarak çözerken çarpım tablosunu kullanma ve adım adım hesaplama yöntemlerini göstermekte, öğrencilere matematik problemlerini çözme stratejilerini öğretmeyi amaçlamaktadır.
Ders 2. sınıf İngilizce'de 3x40 dakikalık 3 üniteden oluşur. Tema 6: Oyun alanında basit önerileri anlama ve cevaplama. Tema 7: Vücut parçalarını tanıma ve basit talimatlar verme. Tema 8: Evcil hayvanları tanıma ve konumlarını belirtme. Tema 9: Meyve isimlerini tanıma ve tercih etme
Site haritası ile sınıf ve kitap bazında cevaplara erişim sağlanıyor. Ekli olmayan cevaplar yorum yoluyla bildirilebiliyor. 2024-2025 eğitim yılı için özgün ve doğru cevaplar hedefleniyor. Platform 4 yıldır öğrencilerin eğitim ihtiyaçlarını karşılıyor
Bir onluk bir birlikten oluşur. 65 sayısı 6 onluk + 5 birlik şeklinde gösterilir. Basamak değerleri rakamların basamak adlarını gösterir
Bu video, BulbulÖğretmen Eğitim Kanalı'nda yayınlanan bir matematik dersidir. Öğretmen, 2. sınıf öğrencilerine yönelik paralarla ilgili problemleri çözmektedir.. Videoda öğretmen, paralarla ilgili çeşitli problemleri adım adım çözmektedir. Her sorudan önce öğrencilere videoyu durdurup kendi çözümlerini yapmaları tavsiye edilmektedir. Problemler arasında kalem ve silgi satın alma, para üstü hesaplama, kar hesaplama, çeyrek ve yarım bulma gibi konular yer almaktadır. Öğretmen, çarpım tablosunun ezberlenmesinin önemini vurgulamakta ve öğrencilerin soruları kendi başlarına çözmelerini teşvik etmektedir.
Toplamları 100'e kadar olan sayılarla eldesiz ve eldeli toplama öğretilir. İki ve üç sayı ile toplama işlemleri yaptırılır. Toplama işleminde eldenin anlamı modellerle açıklanır
Bu video, 2. sınıf öğrencileri için hazırlanmış eğlenceli bir İngilizce eğitim videosudur. Eğitmen, animasyonlar kullanarak konuları anlatmaktadır.. Video, İngilizce alfabesinin öğretilmesiyle başlayıp, ünitedeki önemli kelimelerin (havalimanı, ambulans, balon, basketbol, bisküvi, kafe, kek, sinema, doktor, elektrik, futbol, goril, handball, hokey, judo, kanguru, limon, milkshake, ofis, panda, radyo, restoran, salata, sandviç, süpermarket, tren, televizyon, üniversite, voleybol, vagon, yoğurt, zebra) animasyonlarla öğrenilmesini içermektedir. Daha sonra "this" ve "that" konu anlatımı yapılarak, yakın ve uzak nesneleri göstermek için bu kelimelerin nasıl kullanılacağı örneklerle açıklanmaktadır. Video, test ile öğrenilen kelimelerin ve konuların ölçülmesi ile sonlanmaktadır.
Serkanögretmen tarafından hazırlanan 10.000'den fazla noktalama işareti çalışması. Noktalama işaretleri konusunda çeşitli testler ve oyunlar. Grup sıralaması ve cümle tamamlama etkinlikleri. Çarpma ve toplama işlemleri ile ilgili materyaller
Bu video, Bulbul Öğretmen Eğitim kanalında yayınlanan bir matematik dersidir. Öğretmen, 2. sınıf öğrencilerine yönelik çeşitli matematik problemlerini çözmektedir.. Videoda, birden fazla işlemin olduğu problemlerin nasıl çözüleceği adım adım anlatılmaktadır. Öğretmen, kalemlerin sayısı, çiftlikteki hayvanların ayakları, para hesaplamaları, yaş problemleri, bilye paylaşma, kitap okuma ve çiçek satışı gibi farklı konularda toplam 10 farklı problemi çözmektedir. Her problem için toplama, çıkarma, çarpma ve bölme işlemlerinin nasıl yapılacağı detaylı olarak gösterilmektedir.
Handanteacher tarafından 1. ünite hayvanlar ve sporlar için eşleştirme materyalleri. Aylinteacher tarafından sınıf nesneleri için anagram çalışması. Handanteacher tarafından 2. ünite selamlaşma için anagram çalışması. Handanteacher tarafından 2. ünite 6'da oyun alanı aktiviteleri
Bu video, Ayas Hoca tarafından sunulan bir eğitim içeriğidir. Hoca, Bilsem sınavlarında çıkan çıkmış soruları çözmektedir.. Videoda toplam 10 soru çözülmektedir. Sorular arasında şekil ilişkileri, şifreleme, küp açılımı, kareli kağıt üzerinde şekil oluşturma ve ortak özellik bulma gibi çeşitli problem türleri bulunmaktadır. Hoca her soruyu adım adım açıklayarak çözüm yöntemlerini göstermekte ve bazı soruların çözümünde dikkat edilmesi gereken noktaları vurgulamaktadır. Video sonunda 10. sorunun cevabının yorumlarda paylaşılması istenmektedir.
Bu video, 2. sınıf öğrencileri için hazırlanmış bir İngilizce eğitim içeriğidir. Eğitmen, animasyonlar kullanarak İngilizce dilbilgisi ve kelime öğrenimi sunmaktadır.. Video iki ana bölümden oluşmaktadır: İlk bölümde İngilizce'de temel iletişim ifadeleri (selamlaşma, okul terimleri, isim sorma, kendini tanıtma, "he", "she", "it" kullanımı, "this", "that" ifadeleri, "where is" soruları, günler ve günlük konuşma ifadeleri) anlatılmaktadır. İkinci bölümde ise İngilizce alfabenin harflerinin okunuşları detaylı olarak açıklanmaktadır.. Videoda öğrendiklerin bir metin içinde özetlenmesi ve alfabeyi pekiştirmek için bir şarkı da yer almaktadır. Bir sonraki videoda ünite kelimeleri ve konu anlatımının yapılacağı belirtilmektedir.
Bu video, Maya Hoca tarafından sunulan bir eğitim içeriğidir. Maya Hoca, 2. sınıf öğrencileri için çıkmış Türkçe sorularını çözmektedir.. Videoda toplam 10 Türkçe sorusu adım adım çözülmektedir. Sorular arasında anlam ilişkisi, gereksiz kelime tespiti, dörtlük yorumlama, cümle sıralama, paragraf anlama, grafik yorumlama, kişilik kazandırma ve dikdörtgen sayma gibi çeşitli konular yer almaktadır. Her soru için Maya Hoca, doğru cevabı açıklamakta ve gerekirse örnekler vermektedir. Video, 1. ve 2. sınıf öğrencileri için hazırlanmış olup, bir sonraki videoda 3. sınıf sorularının çözüleceği belirtilmektedir.