Grader is heavy equipment with long blade for creating flat surfaces. Modern graders are self-propelled with three axles and cab. Blade width ranges from 2.50 to 7.30 m, engines from 93 to 373 kW
Bereket TV'de Tayfun Acıyan'ın sunduğu "Tarım Teknolojileri" programında, hayvancılık sektöründeki çeşitli makineler detaylı olarak inceleniyor.. Video, iki ana bölümden oluşuyor: İlk bölümde Çelikel'in 1962'de kuruluşundan başlayarak Probiomix R8 modeli ve SR-V serisi yatay yem karma makinelerinin teknik özellikleri, avantajları ve kullanım alanları anlatılıyor. İkinci bölümde ise mikro kompakt dikey helva yem karma makinelerinin Arger serisi modelleri, sabit bıçak sistemi, hidrolik yağlama sistemi ve entegre donanımları inceleniyor.. Programda ayrıca makinelerin tartı sistemi, hidrolik pompaları, yükleme tertibatları, boşaltma mekanizmaları ve kazanı gibi teknik detaylar gösteriliyor. Türkiye'deki işletmelerin %70'inin yedekli olduğu ve bu makinelerin özellikle 100 hayvandan daha az olan işletmelerde tercih edildiği bilgisi de paylaşılıyor.
Bu video, bir kişinin Fiat traktöre hidrolik orta kola kurulumunu gösterdiği bir eğitim içeriğidir.. Videoda, 51-52 Fiat traktöre bir hidrolik orta kola montajı yapılmaktadır. Kullanıcı önce parçaları inceleyip, pulların olup olmadığını kontrol ediyor, ardından kurulum sürecini gösteriyor ve motoru çalıştırarak boş vitesi test ediyor.
2500-3500 kg kapasiteli forkliftler yoğun uygulamalar için tasarlanmıştır. Çift elemanlı hava temizleyici ve yağ soğutmalı disk frenler standarttır. Kolay okunabilir gösterge paneli operatör verimliliğini artırır
Damperli yarı römorklar dökme yük ve inşaat malzemesi taşımacılığında kullanılır. Hidrolik sistem gövde kaldırma ve boşaltma kontrolünü sağlar. Tırlar ile birlikte çalışarak zamandan ve emekten tasarruf sağlar
9-21 inç arası çekmece boyutlarında kullanılabilen uyarlanabilir sistem. Frenli sistem ve mandallı montaj mekanizması ile güvenli kullanım. Adaptif yavaş kapanma teknolojisi ve sessiz hareket kabiliyeti
Bu video, bir otomobil tamircisinin Clio 4 model aracın fren sisteminden gelen uyarı hatasını tespit etme ve tamir etme sürecini gösteren bir eğitim içeriğidir.. Videoda, aracın seyir halinde fren sisteminden gelen uyarı hatası ve bu sorunun debriyaj üst hava saati parçasından kaynaklandığı anlatılmaktadır. Tamirci, parçanın yağ kaçırdığını tespit edip, orijinal hidrolik saati değiştirme sürecini adım adım göstermektedir. Ayrıca, debriyajı pompalı alma, hidrolik takviyesi yapma ve yeni sistemin takılması gibi işlemler de detaylı olarak açıklanmaktadır.
Bu video, bir kişinin Fiat Toplu 2007-2006 model aracının debriyaj merkezi tamirini gösterdiği bir eğitim içeriğidir. Videoda konuşmacı ve bir arkadaşı yer almaktadır.. Videoda, aracın debriyajındaki merkezi değiştirme süreci adım adım gösterilmektedir. Tamir sırasında hidrolik sistemin havalanması, yeni parçanın takılması ve lastiklerin değiştirilmesi gibi işlemler anlatılmaktadır. Konuşmacı, ekonomik kriz döneminde parça değişiminin önemini vurgulayarak, 600 TL'ye mal olan parça yerine lastiklerin değiştirilmesinin daha ekonomik olduğunu belirtmektedir. Ayrıca, parça tamirinin nasıl yapılabileceğini ve parçaların nasıl takılacağını göstermektedir.
Bu video, bir kişinin Aksiyon 135 traktörünün hidrolik sistemindeki sorunları ve tamir sürecini anlattığı bir eğitim içeriğidir. Konuşmacı, 76 yaşındaki babasının traktörünü tamir etmek için bu videoyu hazırladığını belirtiyor.. Videoda, traktörün hidrolik sisteminin tam kalkmaması veya yavaş kalkması sorunu ele alınıyor. Konuşmacı, hidrolik yağın tahin kıvamında olduğunu ve içine su kaçtığını gösteriyor. Tamir süreci üç aşamada anlatılıyor: önce motorun ısıtılması, ardından yağın boşaltılması, filtre temizliği ve son olarak yeni yağın doldurulması. Video, ustalara uzak olan ve elinden biraz iş gelen kişilerin de bu tamiri yapabileceğini vurgulayarak ikinci bölümde devam edeceğini belirtiyor.
Hidrolik frenlerde yağ kaçağı, hava oluşumu veya balataların aşınması fren tutmamasına neden olur. Fren pedalında hava olması, frenleme etkisinin yetersiz olmasına yol açar. Fren pedalının düşmesi, mekanik bağlantı sorunları veya hidrolik yağ eksikliğinden kaynaklanır
Bu video, bir araba tamircisinin fren sistemi tamiri sırasında yaptığı işi gösteren bir eğitim içeriğidir. Tamirci, ana fren merkezi, arka kampanalar, cırcılar ve yayların değiştirilmesi sürecini anlatmaktadır.. Videoda, ana fren merkezinin hidrolik kaçağı olduğu tespit edilmesi, sökülmesi ve değiştirilmesi aşamaları gösterilmektedir. Ayrıca fasting havuzdan kaçan hava sorunu, hava alma işlemi ve fren sisteminin yeniden doldurulması da detaylı olarak anlatılmaktadır. Video, tamircinin deneyimlerini ve araç tamiri konusundaki bilgilerini paylaşarak izleyicilere pratik bilgiler sunmaktadır.
Bu video, bir teknisyenin direksiyon sertleşme sorununu incelediği bir araba tamiri videosu. Teknisyen, usta olarak hitap edilen bir kişiyle birlikte sorunun kaynağını tespit ediyor.. Videoda direksiyon sertleşmesinin nedeni olarak tankın altındaki kırık hortum tespit ediliyor. Kırık hortum nedeniyle pompaya yeterli yağ ulaşamadığı için direksiyon sertleştiği anlatılıyor. Teknisyen, ileri geri hareket ettiklerinde direksiyonun yumuşadığını gözlemliyor ve sorunu çözmek için yarın yapılacak bir işlem planlıyor.
3.6 litre hacimli 4 silindirli Common-Rail yakıt enjeksiyonlu motor. T5.120 modeli 117 HP güç ve 506 Nm tork üretiyor. 12 ileri 12 geri Power Shuttle şanzıman standart. Maksimum 40 km/h hız ve 0.11 km/h minimum hız
Bu video, bir kişinin direksiyon montajı sürecini gösterdiği bir eğitim içeriğidir. Konuşmacı, arkadaşının hazırladığı parçalarla işlemi gerçekleştiriyor.. Videoda direksiyon kutusunun montajı adım adım gösterilmektedir. Konuşmacı, hidrolik sistemde çalışan direksiyonların genel yapısını anlatırken, orijinal direksiyon pompasının önemini vurguluyor. Yan sanayi direksiyon pompalarının yağın çabuk kirletilmesine ve direksiyon kutusunda aşınmaya neden olabileceği için, özellikle ticari araçlar için orijinal pompaların kullanılması tavsiye ediliyor.
Bu video, Nedim Yıldız tarafından sunulan bir eğitim içeriğidir. Nedim, Masse 240 S traktörü üzerinde damper römorkunun nasıl kaldırılacağını adım adım göstermektedir.. Video, damper römorkunun kaldırma işleminin güvenli ve pratik şekilde nasıl yapılacağını anlatmaktadır. Önce römorkun transmisyon yağı kullanımı ve dikkat edilmesi gereken hususlar açıklanmakta, ardından otomatik sistem ve çengel tipi römorkların nasıl kaldırılacağı gösterilmektedir. Ayrıca, hidrolik kolu kullanarak römorkun nasıl kontrol edileceği, indirileceği ve kaldırılacağı detaylı olarak anlatılmaktadır. Video, römorkun doğru şekilde yerleştirilmesi ve kapağının kapatılması ile sonlanmaktadır.
Bu video, bir otomobil bakım ve onarım eğitim içeriğidir. Konuşmacı, Mercedes marka bir aracın power direksiyon hidrolik sistem yağının nasıl değiştirileceğini göstermektedir.. Videoda, hidrolik sistem yağının değiştirme süreci adım adım anlatılmaktadır. Konuşmacı önce eski yağı temizleme sürecini, ardından filtre değiştirme ve yeni yağ koyma işlemini açıklamaktadır. Ayrıca, hidrolik haznenin ağzına kadar doldurulmaması gerektiği, orijinal sarı ATF yağı ile değiştirilmesi önerildiği ve yaklaşık 4-5 sene kullanım ömrü sağladığı bilgisi verilmektedir. Video, güvenlik uyarılarıyla sonlanmaktadır.
Bu video, bir traktör makinesinin kurulum ve kullanımını gösteren bir eğitim içeriğidir. Videoda bir eğitmen ve Emre adında bir kişi yer almaktadır.. Video, traktör makinesinin hidrolik hortumları ve manuel kumanda kolunun kurulumundan başlayarak, yağ girişi ve çıkışları, piston ayarları, tekerleklerin denge ve derinlik ayarları, duyarga çubuğu kullanımı ve aparat değiştirme işlemlerini detaylı şekilde anlatmaktadır. Ayrıca makinenin doğru kullanım şekli, yağ verme, makineyi kaldırma ve sıra başlarında dikkat edilmesi gereken hususlar da gösterilmektedir.
Bu video, "Yedek Parça 101" serisinin bir parçası olup, bir sunucu tarafından direksiyon pompası hakkında detaylı bilgiler verilmektedir.. Video, direksiyon pompasının ne olduğu, işlevi, çeşitleri (hidrolik ve elektrik destekli), arıza belirtileri ve fiyatları hakkında bilgiler içermektedir. Sunucu önce direksiyon pompasının işlevini açıklayıp, ardından elektrikli ve hidrolik pompaların özelliklerini karşılaştırıyor. Daha sonra direksiyon pompasının arıza belirtilerini (direksiyon sertleşmesi, manevraların kısalması, ağlama sesi, yağ sızıntısı, gösterge panelindeki uyarı ışığı) detaylı şekilde anlatıyor. Son olarak direksiyon pompasının tamir edilebilirliği ve fiyat aralığı hakkında bilgi veriyor.
Bu video, bir traktör tamircisinin Universal 550 S traktörün hidrolik kaldırma mekanizmasındaki sorunu tespit ve tamir etme sürecini gösteren bir eğitim içeriğidir. Tamirci, ticari çalışan bir traktör sahibinin sorunu çözmektedir.. Videoda, traktörün hidrolik kaldırma mekanizmasının sıkışması nedeniyle çalışmadığı tespit edilmekte ve çözüm süreci adım adım gösterilmektedir. Tamirci önce mekanizmayı inceleyerek sıkışan parçayı tespit eder, ardından M8 civata ile çıkartır ve temizler. Tamir sonrası mekanizma tekrar çalışır hale gelir. Ayrıca, traktörlerin düzenli bakımının önemine vurgu yapılarak, motor yağı ve filtrelerin yılda bir değiştirilmesi gerektiği belirtilir.