Bu videoda elektronik alanından gıda sektörüne geçiş yapan Necmettin Polat, Çin'e ürün satma konusunda bilgiler paylaşıyor.. Video, iki ana bölümden oluşuyor: İlk bölümde Çin'e ne satılacağı konusunda üç kategori ürün önerisi (Türkiye'de ticari değeri olmayan ancak Çin'de ticari değeri olan ürünler, Türkiye'ye özgü ürünler ve dünyanın her yerinde olan fakat Türkiye'de katma değerli şekilde üretilebilen ürünler) sunuluyor. İkinci bölümde ise Çin'de gıda sektöründe çalışmak için gerekli kriterler detaylı şekilde anlatılıyor.. Videoda ayrıca Çinlilerin damak tadı ve batıl inançlarının önemi, balk ürün satmamanın gerekliliği, test ürünleri göndermenin önemi, fabrika sahibi olma, hijyen kurallarına uyulması, ISO standartları, helal sertifikası, çevre ve personel sağlığı, dürüstlük, uygun fiyat, pazarlama bütçesi ve OEM/private label üretim seçenekleri gibi önemli konular ele alınıyor.
Bu video, 1996'da İstanbul'da kurulan Froma Kimya firmasının temsilcisinin şirket hakkında bilgi verdiği bir tanıtım içeriğidir.. Videoda Froma Kimya'nın esan, aroma ve aromatik hammaddeler alanında faaliyet gösterdiği, 34 ülkeye ihracat yapan ve özellikle Çin'de ihracat rakamlarında önde gelen bir firma olduğu anlatılmaktadır. Firma, ev bakım ürünlerinden kişisel bakım ürünlerine, ıslak mendillerden ayakkabı boyasına kadar çeşitli sektörlerde hizmet vermektedir. Ayrıca, markanın taklit edilmesi sorununa karşı diğer ülkelerde tescil çalışmaları yaptıkları ve gümrük kontrollerinde taklit konusunun daha kolay engellenebileceği görüşü paylaşılmaktadır.
Starbucks operates 32,660 stores worldwide as of 2020. Company-owned stores in US and China lead globally. Starbucks Reserve Roastery is largest in US, covering 35,000 square feet
Bu video, Şangay Otomobil Fuarı'nda Audi'nin tepe yöneticisi Ripp Stadel'in açıklamalarını içeren bir haber sunumudur.. Videoda, Çin'de lüks otomobil pazarının önümüzdeki on yılda %50 büyüyeceği ve yıllık satışların 10 yıl içinde 3 milyona ulaşacağı belirtiliyor. Audi, Çin'e erken girmenin avantajıyla lüks sınıfta lider konumda olmasına rağmen, Mercedes yeni modelleri ile hızla arkadan yaklaşıyor. Ayrıca, Çin'in sadece lüks otomobiller için değil, orta sınıfın gelir seviyesindeki artış nedeniyle tüm üreticilerin ilgisini çektiği vurgulanıyor.
"Soru Salısı" adlı programın bir bölümü olan bu videoda, konuşmacı hayvan deneyleri konusunda izleyicilerden gelen soruları yanıtlamaktadır.. Video, hayvan deneyleri yapan ve yapmayan markaları dört kategoride açıklamaktadır: hayvan deneyiyle hiçbir şekilde alakası olmayanlar, hayvan deneyi yapan şirketlere satılan markalar, Çin pazarına girmiş markalar ve doğrudan hayvan deneyi yapan markalar. Konuşmacı, PETA ve Leaping Bunny gibi platformların listelerinin tutarsızlığını, Çin pazarı durumunun etkilerini ve alternatif test yöntemlerini de ele almaktadır.. Konuşmacı kendi alışveriş alışkanlıklarını ve bilinçli tüketici olarak yaşadığını paylaşırken, Pixiwo gibi hayvan deneyi yapmayan markaları takip ettiğini belirtmektedir. Video, hayvan deneyleri konusundaki zaman içindeki değişimleri ve dünya genelindeki gelişmeleri de içermektedir.
Three-row compact MPV produced by GM from 2010 to 2023. Based on GM Delta II platform, designed with crossover styling. Initially launched in South Korea as "Active Life Vehicle". Production ended in 2018 after GM Uzbekistan closure. Available in multiple countries including Canada, Europe, and Latin America
Founded in 1908 as holding company for Buick, acquired Oldsmobile and Cadillac. Alfred Sloan led GM to surpass Ford in 1920s with consumer-focused approach. GM became largest US corporation by 1955, employing more than Soviet state industries
Buick, 1899'da David Dunbar Buick tarafından Detroit'te kuruldu. İlk iki Buick otomobili Walter Marr tarafından 1899-1900'de yapıldı. David Buick başlangıçta deniz motoru üretiminden memnundu
Bu video, teknoloji devi Apple'ın 2015'in ilk üç ayındaki finansal performansını anlatan bir haber sunumudur.. Videoda Apple'ın 2015'in ilk çeyreğinde 61,1 milyon iPhone satarak karını %33 artırdığı, gelirini %27 artışla 58 milyar dolara çıkardığı ve net karının 13,6 milyar dolar olduğu belirtiliyor. iPhone'un Çin'deki satışlarının ilk kez Amerika'nın önüne geçtiği ve şirketin nakit stokunun rekor bir düzeye çıktığı (195 trilyon) vurgulanıyor. Ayrıca Apple'ın bu yıl 200 milyar dolarlık bir geri ödeme yapacağı duyuruluyor. Video, iPad satışlarının %23 düşüş yaşadığını da ekliyor.
Bu video, İspanyol Inditex şirketinin CEO'su Pablo Isla'nın Zara markasının Çin pazarına ilişkin görüşlerini içeren bir haber veya röportajdır.. Videoda, dünyanın en büyük hazır giyim perakende sektöründen biri olan Zara'nın CEO'su Pablo Isla, şirketin Çin pazarından umutlu olduğunu belirtiyor. Yıllık toplam satışının %7'sini Çin'de gerçekleştiren Zara'nın CEO'su, Çin'de hazır giyim trendinin güçlü olduğunu ve önümüzdeki beş yıllık dönemde olumlu tahminlerde bulunduğunu ifade ediyor. Ayrıca, Zara'nın bu yıl Ekim ayına kadar olan dönemde toplam satışlarının %16 artarak 14,7 milyar dolar tutarına ulaştığı bilgisi paylaşılıyor.
Bu video, bir restorasyon serisinin ilk bölümü olup, sunucu ve sanat yönetmeni Yunus'un hurdadan ve antikadan alınan ürünleri restore etme sürecini göstermektedir. Yunus, hobi olarak bu tür ürünleri alıp, temizleyip, yenileyip çalışır hale getirip satmaktadır.. Videoda, Çin'de bir pazar yerinde satın alınan üç farklı antik ürün (gaz lambası, pürmüz ve baltası) restore edilmektedir. Restorasyon süreci, ürünlerin sökülmesi, pasların çıkarılması, temizlenmesi ve çalışır hale getirilmesi aşamalarını içermektedir. İlk bölümde baltası asitte temizlenip, zımpara ile temizlenerek ve verniklenerek yenilenirken, alev püskürtme cihazı denenir ancak başarılı olunmaz.. Video, restorasyon serisinin devam edeceğini ve izleyicilerin yorumlarda görmek istediği ürünleri belirtmelerini isteyerek sona erer. Bu serinin amacı, hurda ve antikadan alınan ürünlerin restore edilip ne kadar kar edilebileceğini merak eden izleyiciler için hazırlanmıştır.
Bu video, bir röportaj formatında olup, sunucu Koran Bey ile Ata Yatırım'ın temsilcisi arasında geçen bir sohbeti içermektedir. Röportajda Davos'taki ekonomik durum ve Türkiye'nin geleceği ele alınmaktadır.. Röportajda öncelikle Davos'taki "dirençli dinamizm" teması ve geçen seneye kıyasla daha iyimser bir bakış açısı anlatılmaktadır. Ardından Türk şirketlerinin yurt dışına ve bölgeye nasıl konumlandırılacağı, Ata Yatırım'ın Çin'e giriş stratejisi örnek olarak verilmektedir. Son bölümde ise 2013 yılı için Türkiye ekonomisi, borsa performansı, TL kur tahminleri ve yatırım tavsiyeleri paylaşılmaktadır. Konuşmacı, Türk ekonomisinin güçlü olduğunu ve 2013'te IMKB'nin en iyi yatırım aracı olacağını belirtmektedir.
Bu video, Apple'nin piyasaya süreceği yeni iPhone SE modeli hakkında bilgilendirici bir haber içeriğidir.. Video, Apple'nin daha küçük ekranlı ve daha uygun fiyatlı yeni iPhone SE modelinin özellikleri ve piyasaya sürülme planları hakkında bilgi vermektedir. Bu model, iPhone 6'nın tasarım çizgilerine sahip olacak, 4 inç ekran ve 12 megapiksel arka kamera ile donatılacaktır. Nisan ayında piyasaya sürülmesi beklenen bu model, Apple mağazalarında başlangıç seviyesi iPhone olarak konumlandırılacak ve özellikle Çin pazarında atak yapmak için kullanılacaktır. Ayrıca Hindistan, Ortadoğu ve Afrika pazarlarında da satışların artacağı düşünülmektedir.
Bu video, otomotiv sektöründeki satış verilerini aktaran bir haber formatındadır.. Videoda, Volkswagen'in bu yılın ilk yarısında Toyota'yı araç satışında geride bıraktığı bilgisi verilmektedir. Toyota'nın Haziran ayı sonuna kadar dünya genelinde 5.020.000 araç sattığı, Volkswagen'in ise 5.040.000 araç sattığı belirtilmektedir. Ayrıca, otomobil pazarının Çin'de durgunluk, Rusya'da düşüş yaşadığı, Avrupa ve Orta Amerika'da ise büyümeye devam ettiği bilgisi paylaşılmaktadır.
Bu video, Türk ayakkabı sektörünün Çin pazarına girişini konu alan bir haber veya röportaj formatındadır. Videoda Aro Mağazacılık Genel Müdürü Selim Taşkın'ın görüşleri yer almaktadır.. Video, Türk ayakkabı üreticilerinin Çin'i "fethediyor" olarak nitelendirerek başlıyor ve sektörün uygun fiyat ve tasarımla Çin pazarına girdiğini anlatıyor. Ardından perakende sektörünün bu yıl yoğun rekabete karşın iyi bir büyüme ivmesi yakalayacağı belirtiliyor. Son bölümde ise Selim Taşkın, Aro Mağazacılık'ın 45 mağazasıyla devam ettiğini, bu yıl 12 mağaza hedefi olduğunu ve yeniden yapılanma süreci kapsamında verimsiz noktaları elden geçirdiklerini açıklıyor.
Bu video, bir röportaj formatında olup, sunucu Çin'de yaşayan ve TikTok Shop'ta başarılı bir satıcı olan Ken Chen ile sohbet ediyor. Ken Chen, TikTok Shop ile ilgili eğitimler veren ve milyon dolarlık satış hacmine ulaşan bir iş insanı.. Video, TikTok Shop'ta nasıl satış yapılacağını, hangi ürünlerin satılacağını ve satış stratejilerini ele alıyor. Ken Chen, niş ürünlerin tercih edilmesi gerektiğini, Amazon'da ürün araştırması yapmak için kullanılan yazılımların TikTok için de benzer şekilde kullanılabileceğini ve Türkiye'de yaşayan kişilerin TikTok Shop'ta mağaza açmak için Amerika şirketi olması gerektiğini anlatıyor. Ayrıca, Türkiye'de yaşayan kişilere yönelik eğitim planları yapacaklarını ve reklam pazarlama süreçlerinde destek vereceklerini belirtiyor.
Bu video, bir röportaj formatında olup, sunucu Londra'da ünlü restoranlar kurmuş ve şu anda gıda teknolojileri üreticisi olarak tanımlayan bir İngiliz girişimciyi ağırlıyor.. Röportajda girişimci, önce Hong Kong'da McDonald's eğitim programından ilham alarak Vaga Mama konseptini ortaya koyduğunu ve 1992'de Londra'da restoran kurduğunu anlatıyor. Daha sonra restoranlarını bırakıp yeni bir gıda teknolojisi platformu olan Softia'yı başlattığını paylaşıyor. Platform, gıda tavsiyeleri verecek ve özellikle Çin pazarında büyüme potansiyeli görüyor. Ayrıca Türkiye'de pide zinciri kurma planlarını paylaşıyor ve 2018'in ilk çeyreğinde ilk startup'ını başlatmayı, ilk yıl 5-10 restoran açmayı ve sonrasında Londra'ya ve diğer ülkelere yayılmayı hedefliyor.
Bu video, Gülay Özkan'ın sunduğu "Farklı Bakış" programının 70. bölümüdür. Gülay Özkan, e-ticaret konusunda bilgi ve analizler sunan bir programcıdır.. Video, 11 Kasım 2017'de Alibaba'nın Singles Day (Bekarlar Günü) etkinliğinde 25,4 milyar dolarlık satış yaparak dünyanın en büyük e-ticaret satışını gerçekleştirmesini konu alıyor. Gülay Özkan, bu satışın Amerika'daki Black Friday ve Cyber Monday gibi indirim günleriyle karşılaştırmasını yaparak, Alibaba'nın mobil kullanım oranının %90 olduğunu ve bu sayede Çin'in mobil teknolojiler açısından önde olduğunu vurguluyor. Ayrıca, Alibaba ve Amazon arasındaki stratejik farkları, Alibaba'nın pazar yeri olarak kurgulanması ve Amazon'un uçtan uça hizmet sunma stratejisi arasındaki farklılıkları ele alıyor.