China Compulsory Certificate (CCC) Overview
CCC is mandatory certification for products entering China since 2002. Applies to both imported and Chinese-made products. Authorized by SAMR, CNCA, CQC, and CCAP
- china-certification.com
CCC is mandatory certification for products entering China since 2002. Applies to both imported and Chinese-made products. Authorized by SAMR, CNCA, CQC, and CCAP
"Soru Salısı" adlı programın bir bölümü olan bu videoda, konuşmacı hayvan deneyleri konusunda izleyicilerden gelen soruları yanıtlamaktadır.. Video, hayvan deneyleri yapan ve yapmayan markaları dört kategoride açıklamaktadır: hayvan deneyiyle hiçbir şekilde alakası olmayanlar, hayvan deneyi yapan şirketlere satılan markalar, Çin pazarına girmiş markalar ve doğrudan hayvan deneyi yapan markalar. Konuşmacı, PETA ve Leaping Bunny gibi platformların listelerinin tutarsızlığını, Çin pazarı durumunun etkilerini ve alternatif test yöntemlerini de ele almaktadır.. Konuşmacı kendi alışveriş alışkanlıklarını ve bilinçli tüketici olarak yaşadığını paylaşırken, Pixiwo gibi hayvan deneyi yapmayan markaları takip ettiğini belirtmektedir. Video, hayvan deneyleri konusundaki zaman içindeki değişimleri ve dünya genelindeki gelişmeleri de içermektedir.
Giyilebilir hava temizleyici, Çin'deki hava kirliliğine çözüm olarak öne çıkıyor. Çok fonksiyonlu kablosuz şarj cihazı, LED lamba ve hoparlör gibi işlevlere sahip. Elektrikli kafa masaj aleti üç modda çalışıyor ve stres giderici özelliği var. Salatalık cipsi, özellikle gençler arasında popüler bir Çin ürünü. Panda çayı, Sichuan'da üretilen pahalı bir çay türü
Bu video, İspanyol Inditex şirketinin CEO'su Pablo Isla'nın Zara markasının Çin pazarına ilişkin görüşlerini içeren bir haber veya röportajdır.. Videoda, dünyanın en büyük hazır giyim perakende sektöründen biri olan Zara'nın CEO'su Pablo Isla, şirketin Çin pazarından umutlu olduğunu belirtiyor. Yıllık toplam satışının %7'sini Çin'de gerçekleştiren Zara'nın CEO'su, Çin'de hazır giyim trendinin güçlü olduğunu ve önümüzdeki beş yıllık dönemde olumlu tahminlerde bulunduğunu ifade ediyor. Ayrıca, Zara'nın bu yıl Ekim ayına kadar olan dönemde toplam satışlarının %16 artarak 14,7 milyar dolar tutarına ulaştığı bilgisi paylaşılıyor.
Volkswagen'in MQB A1 platformuna dayanan B segmenti SUV modelidir. 2014 Cenevre'de konsept olarak tanıtılmış, 2017'de üretime başlamıştır. Golf'ün SUV eşdeğeri olarak kabul edilmektedir
YouTube is blocked in China due to government regulations. Local platforms like Tencent Video, Youku, and Bilibili dominate Chinese market
Bu video, Burkay Tekstil'in pazarlama koordinatörü Hasan Tulum ile yapılan bir röportajdır. Hasan Bey, 1980 yılında kurulan ve Bursa'da bulunan Burkay Tekstil'in aile firması olduğunu, şu anda 250 çalışanıyla 42 ülkeye ihracat yapan bir ihracat ağırlıklı şirket olduğunu belirtiyor.. Röportajda Çin'de düzenlenen bir fuarın tanıtımı yapılıyor. Hasan Bey, Çin'in geleceğin pazarı olduğunu, Türk firmalarının Çin pazarına girmesinin önemini vurguluyor. Burkay Tekstil'in brode makineleri, jakarlı ve dokuma fanteziler üzerine uzmanlaştığı, gündüz perdesi ve gece drapery ürettiği belirtiliyor. Ayrıca Uludağ İhracatçı Birliği'nin organizasyonu ve Türk firmalarının Çin pazarına girmek isteyenlere tavsiyeleri de paylaşılıyor.
Bu video, Şangay Otomobil Fuarı'nda Audi'nin tepe yöneticisi Ripp Stadel'in açıklamalarını içeren bir haber sunumudur.. Videoda, Çin'de lüks otomobil pazarının önümüzdeki on yılda %50 büyüyeceği ve yıllık satışların 10 yıl içinde 3 milyona ulaşacağı belirtiliyor. Audi, Çin'e erken girmenin avantajıyla lüks sınıfta lider konumda olmasına rağmen, Mercedes yeni modelleri ile hızla arkadan yaklaşıyor. Ayrıca, Çin'in sadece lüks otomobiller için değil, orta sınıfın gelir seviyesindeki artış nedeniyle tüm üreticilerin ilgisini çektiği vurgulanıyor.
Bu video, bir restorasyon serisinin ilk bölümü olup, sunucu ve sanat yönetmeni Yunus'un hurdadan ve antikadan alınan ürünleri restore etme sürecini göstermektedir. Yunus, hobi olarak bu tür ürünleri alıp, temizleyip, yenileyip çalışır hale getirip satmaktadır.. Videoda, Çin'de bir pazar yerinde satın alınan üç farklı antik ürün (gaz lambası, pürmüz ve baltası) restore edilmektedir. Restorasyon süreci, ürünlerin sökülmesi, pasların çıkarılması, temizlenmesi ve çalışır hale getirilmesi aşamalarını içermektedir. İlk bölümde baltası asitte temizlenip, zımpara ile temizlenerek ve verniklenerek yenilenirken, alev püskürtme cihazı denenir ancak başarılı olunmaz.. Video, restorasyon serisinin devam edeceğini ve izleyicilerin yorumlarda görmek istediği ürünleri belirtmelerini isteyerek sona erer. Bu serinin amacı, hurda ve antikadan alınan ürünlerin restore edilip ne kadar kar edilebileceğini merak eden izleyiciler için hazırlanmıştır.
Bu video, bir röportaj formatında olup, sunucu Çin'de yaşayan ve TikTok Shop'ta başarılı bir satıcı olan Ken Chen ile sohbet ediyor. Ken Chen, TikTok Shop ile ilgili eğitimler veren ve milyon dolarlık satış hacmine ulaşan bir iş insanı.. Video, TikTok Shop'ta nasıl satış yapılacağını, hangi ürünlerin satılacağını ve satış stratejilerini ele alıyor. Ken Chen, niş ürünlerin tercih edilmesi gerektiğini, Amazon'da ürün araştırması yapmak için kullanılan yazılımların TikTok için de benzer şekilde kullanılabileceğini ve Türkiye'de yaşayan kişilerin TikTok Shop'ta mağaza açmak için Amerika şirketi olması gerektiğini anlatıyor. Ayrıca, Türkiye'de yaşayan kişilere yönelik eğitim planları yapacaklarını ve reklam pazarlama süreçlerinde destek vereceklerini belirtiyor.
Bu video, 1996'da İstanbul'da kurulan Froma Kimya firmasının temsilcisinin şirket hakkında bilgi verdiği bir tanıtım içeriğidir.. Videoda Froma Kimya'nın esan, aroma ve aromatik hammaddeler alanında faaliyet gösterdiği, 34 ülkeye ihracat yapan ve özellikle Çin'de ihracat rakamlarında önde gelen bir firma olduğu anlatılmaktadır. Firma, ev bakım ürünlerinden kişisel bakım ürünlerine, ıslak mendillerden ayakkabı boyasına kadar çeşitli sektörlerde hizmet vermektedir. Ayrıca, markanın taklit edilmesi sorununa karşı diğer ülkelerde tescil çalışmaları yaptıkları ve gümrük kontrollerinde taklit konusunun daha kolay engellenebileceği görüşü paylaşılmaktadır.
Bu video, Apple'nin piyasaya süreceği yeni iPhone SE modeli hakkında bilgilendirici bir haber içeriğidir.. Video, Apple'nin daha küçük ekranlı ve daha uygun fiyatlı yeni iPhone SE modelinin özellikleri ve piyasaya sürülme planları hakkında bilgi vermektedir. Bu model, iPhone 6'nın tasarım çizgilerine sahip olacak, 4 inç ekran ve 12 megapiksel arka kamera ile donatılacaktır. Nisan ayında piyasaya sürülmesi beklenen bu model, Apple mağazalarında başlangıç seviyesi iPhone olarak konumlandırılacak ve özellikle Çin pazarında atak yapmak için kullanılacaktır. Ayrıca Hindistan, Ortadoğu ve Afrika pazarlarında da satışların artacağı düşünülmektedir.
Bu video, bir röportaj formatında olup, sunucu Koran Bey ile Ata Yatırım'ın temsilcisi arasında geçen bir sohbeti içermektedir. Röportajda Davos'taki ekonomik durum ve Türkiye'nin geleceği ele alınmaktadır.. Röportajda öncelikle Davos'taki "dirençli dinamizm" teması ve geçen seneye kıyasla daha iyimser bir bakış açısı anlatılmaktadır. Ardından Türk şirketlerinin yurt dışına ve bölgeye nasıl konumlandırılacağı, Ata Yatırım'ın Çin'e giriş stratejisi örnek olarak verilmektedir. Son bölümde ise 2013 yılı için Türkiye ekonomisi, borsa performansı, TL kur tahminleri ve yatırım tavsiyeleri paylaşılmaktadır. Konuşmacı, Türk ekonomisinin güçlü olduğunu ve 2013'te IMKB'nin en iyi yatırım aracı olacağını belirtmektedir.
Bu video, teknoloji devi Apple'ın 2015'in ilk üç ayındaki finansal performansını anlatan bir haber sunumudur.. Videoda Apple'ın 2015'in ilk çeyreğinde 61,1 milyon iPhone satarak karını %33 artırdığı, gelirini %27 artışla 58 milyar dolara çıkardığı ve net karının 13,6 milyar dolar olduğu belirtiliyor. iPhone'un Çin'deki satışlarının ilk kez Amerika'nın önüne geçtiği ve şirketin nakit stokunun rekor bir düzeye çıktığı (195 trilyon) vurgulanıyor. Ayrıca Apple'ın bu yıl 200 milyar dolarlık bir geri ödeme yapacağı duyuruluyor. Video, iPad satışlarının %23 düşüş yaşadığını da ekliyor.
Bu video, Gülay Özkan'ın sunduğu "Farklı Bakış" programının 70. bölümüdür. Gülay Özkan, e-ticaret konusunda bilgi ve analizler sunan bir programcıdır.. Video, 11 Kasım 2017'de Alibaba'nın Singles Day (Bekarlar Günü) etkinliğinde 25,4 milyar dolarlık satış yaparak dünyanın en büyük e-ticaret satışını gerçekleştirmesini konu alıyor. Gülay Özkan, bu satışın Amerika'daki Black Friday ve Cyber Monday gibi indirim günleriyle karşılaştırmasını yaparak, Alibaba'nın mobil kullanım oranının %90 olduğunu ve bu sayede Çin'in mobil teknolojiler açısından önde olduğunu vurguluyor. Ayrıca, Alibaba ve Amazon arasındaki stratejik farkları, Alibaba'nın pazar yeri olarak kurgulanması ve Amazon'un uçtan uça hizmet sunma stratejisi arasındaki farklılıkları ele alıyor.
Bu videoda elektronik alanından gıda sektörüne geçiş yapan Necmettin Polat, Çin'e ürün satma konusunda bilgiler paylaşıyor.. Video, iki ana bölümden oluşuyor: İlk bölümde Çin'e ne satılacağı konusunda üç kategori ürün önerisi (Türkiye'de ticari değeri olmayan ancak Çin'de ticari değeri olan ürünler, Türkiye'ye özgü ürünler ve dünyanın her yerinde olan fakat Türkiye'de katma değerli şekilde üretilebilen ürünler) sunuluyor. İkinci bölümde ise Çin'de gıda sektöründe çalışmak için gerekli kriterler detaylı şekilde anlatılıyor.. Videoda ayrıca Çinlilerin damak tadı ve batıl inançlarının önemi, balk ürün satmamanın gerekliliği, test ürünleri göndermenin önemi, fabrika sahibi olma, hijyen kurallarına uyulması, ISO standartları, helal sertifikası, çevre ve personel sağlığı, dürüstlük, uygun fiyat, pazarlama bütçesi ve OEM/private label üretim seçenekleri gibi önemli konular ele alınıyor.
Bu video, bir röportaj formatında olup, sunucu Londra'da ünlü restoranlar kurmuş ve şu anda gıda teknolojileri üreticisi olarak tanımlayan bir İngiliz girişimciyi ağırlıyor.. Röportajda girişimci, önce Hong Kong'da McDonald's eğitim programından ilham alarak Vaga Mama konseptini ortaya koyduğunu ve 1992'de Londra'da restoran kurduğunu anlatıyor. Daha sonra restoranlarını bırakıp yeni bir gıda teknolojisi platformu olan Softia'yı başlattığını paylaşıyor. Platform, gıda tavsiyeleri verecek ve özellikle Çin pazarında büyüme potansiyeli görüyor. Ayrıca Türkiye'de pide zinciri kurma planlarını paylaşıyor ve 2018'in ilk çeyreğinde ilk startup'ını başlatmayı, ilk yıl 5-10 restoran açmayı ve sonrasında Londra'ya ve diğer ülkelere yayılmayı hedefliyor.