Site çeşitli üniversitelerin fizik ders notlarını ve sınav sorularını içermektedir. Temel fizik 1 dersinde 15 adet çalışma sorusu bulunmaktadır. Sınavlarda hesap makinesi getirilmesi zorunludur. Aynı konuda birden fazla problem üretilebileceği belirtilmektedir. Sorular sadece örnek olarak verilmiştir
Bu video, bir öğretmenin 8. sınıf üslü sayılar konusundaki çalışma sorularını çözdüğü bir eğitim içeriğidir.. Videoda iki farklı üslü sayılar sorusu çözülmektedir. İlk soruda bir okuldaki öğrencilerin öğrenci numaralarının 2'nin ve 3'ün pozitif tam sayı kuvvetleri olup olmadığı incelenerek hediye verilecek öğrenci sayısı bulunur. İkinci soruda ise Ali'nin kitap okuma yöntemi üzerinden kitabın toplam sayfa sayısı hesaplanır. Her iki soruda da üslü sayıların özellikleri ve hesaplamaları detaylı olarak açıklanmaktadır.
Site biyoloji, din kültürü, edebiyat ve matematik kazanım testleri sunmaktadır. Testler çalışma soruları ve ders notları içermektedir. Testlerde 12 farklı soru ve cevapları bulunmaktadır. Sorular farklı ders kitapları ve kaynaklardan derlenmiştir
Bu video, Renk To kanalından bir eğitim içeriğidir. Bir öğretmen, 4. sınıf öğrencileri için Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersinin 2. ünitesindeki çalışma sorularını çözmektedir.. Video, yazılıya hazırlık amacıyla 11 sorudan oluşan bir çalışma setini içermektedir. Sorular imanın esasları, İslam'ın şartları, kelime-i şehadet, Kur'an-ı Kerim ve İslam'ın temel ilkeleri gibi konuları kapsamaktadır. Her soru için öğretmen önce soruyu okuyup ardından doğru cevabı açıklamaktadır. Öğrenciler önce kendi cevaplarını yazıp sonra öğretmenin çözümünü karşılaştırabilirler.
Three main types exist: regrets with past perfect, wish for change, and complaints with would + infinitive. Past perfect expresses regrets using third conditional. Past simple expresses wishes for present or future changes. Would + infinitive expresses complaints about actions
Exercise asks about using avoir or être with certain verbs. Examples show correct conjugation of verbs like manger, partir, aller. Exercises include irregular verbs and participle agreement rules
Modal verbs include can, may, shall, will, must, ought to, used to, need, and dare. Can, may, shall, and will have past forms could, might, should, and would. Must does not have special past forms
Bu video, bir öğretmenin 5. sınıf fen bilimleri dersinin beşinci ünitesindeki çalışma sorularını çözdüğü eğitim içeriğidir.. Video, fen bilimleri dersinin ışık, biyoçeşitlilik ve elektrik devreleri konularındaki soruları adım adım çözmektedir. Öğretmen, sayfa 90'dan başlayarak 104'e kadar olan soruları detaylı şekilde açıklamakta ve doğru cevapları vermektedir. Sorular arasında ışık yansıması, maddelerin ışık geçirme durumları, biyoçeşitlilik, sera etkileri, çevre kirliliği ve elektrik devreleri gibi konular yer almaktadır.
Expresses actions completed at specific past times. Examples: "I watched TV last night". Used for actions that started and finished at specific times
Bu video, bir öğretmenin 4. sınıf sosyal bilgiler dersi 2. dönem 2. yazılı sınavı için örnek çalışma sunduğu eğitim içeriğidir.. Video, sınavın beş bölümünden oluşmaktadır: doğru-yanlış soruları (10 puan), boşluk doldurma soruları (10 puan), hak ve sorumlulukları başlıkların altına yazma (10 puan), mesleklerin hizmet verdiği alanları eşleştirme (10 puan) ve araçların kullanıldığı alanları eşleştirme (10 puan). Ayrıca çoktan seçmeli sorular da çözülmektedir.. Videoda araçların kullanım alanları, ihtiyaç sıralaması, doğal afetler, okul sorumlulukları, bağımsızlık sembolleri, geri dönüşüm, tüketici davranışları, Türkiye'nin komşuları, temel ihtiyaçlar, icat yapmak isteyen birinin özellikleri, ürün alırken dikkat edilmesi gerekenler, fiziki haritalar, yön bulma yöntemleri ve su israfını önleme gibi konular ele alınmaktadır.
Bu video, Yetenek Eğitim'in yetenekli gençleri için hazırlanmış bir eğitim içeriğidir. Bir öğretmen tarafından sunulan ders formatındadır.. Video, sayı değeri ve basamak değeri kavramlarını detaylı şekilde açıklamaktadır. Öncelikle sayı değeri kavramı tanımlanarak, bir sayı verildiğinde sayının kendisi olduğu belirtilir. Ardından basamak değeri kavramı ele alınarak, birler basamağının basamak değeri birlik, onlar basamağının basamak değeri onluk olarak açıklanır. Video boyunca çeşitli sayı örnekleri üzerinden (63, 78, 13, 23, 89, 38, 12345678, 98, 76) konu pekiştirilir ve sonunda bir yıldız sorusu ile izleyicilere alıştırma sunulur.
Bu video, bir İngilizce dil eğitimi dersidir. Eğitmen, İngilizce'deki Simple Present Tense (Geniş Zaman) konusunu anlatmaktadır.. Videoda Simple Present Tense'in kuralları detaylı olarak açıklanmaktadır. Eğitmen önce geniş zamanın ne zaman kullanıldığını (rutinler, alışkanlıklar, genel etkinlikler) anlatıp, ardından öznelere göre fiil eklerini (çoğul öznelerde fiil ek almaz, tekil öznelerde fiil s takısı alır) açıklamaktadır. Ayrıca olumsuz cümleler, soru yapıları ve fiil eklerinin özel durumları (y ile biten fiillerde y'nin düşmesi, s ile biten fiillerde s takısının değişmemesi) örneklerle gösterilmektedir. Video, alıştırmalarla sonlanmaktadır.
Bu video, bir öğretmenin 4. sınıf matematik dersinin "Geometrik Cisimler ve Şekiller" konusundaki çalışma sorularını çözdüğü bir eğitim içeriğidir.. Videoda öğretmen, kitaptaki sayfa 83'ten 88'e kadar olan soruları adım adım çözmektedir. Sorular üçgen sayma, küp açılımları, eş küplerle yapılar oluşturma, üçgen sınıflandırması ve küp açılımları gibi konuları içermektedir. Her soru için öğretmen, çözüm yöntemini detaylı olarak anlatmakta ve doğru cevabı belirtmektedir. Video, 29 sorunun tamamının çözümüyle sona ermektedir.
Bu video, 9. sınıf Türk Dili ve Edebiyatı dersinin birinci ünitesindeki çalışma sorularının ve cevaplarının sunulduğu eğitim içeriğidir. Milli Eğitim Bakanlığı yayınları kapsamında hazırlanmıştır.. Video, sayfa 8'den 13'e kadar olan çalışma sorularını ve cevaplarını içermektedir. Sorular edebiyatın bilgi dalları, metin türleri, anlatım teknikleri, tarihsel bilgiler ve dil farklılıkları gibi konuları kapsamaktadır. Her soru için doğru cevap verilmekte ve bazı soruların yanıtları detaylı olarak açıklanmaktadır.
Bu video, 5. sınıf fen bilimleri dersinin 4. ünitesindeki çalışma sorularının ve cevaplarının sunulduğu eğitim içeriğidir. Milli Eğitim Bakanlığı yayınları kapsamında hazırlanmıştır.. Video, saf maddelerin hal değişimi, erime, kaynama, süblimleşme, donma gibi konuları içeren 24 soru ve cevapdan oluşmaktadır. Sorular sayfa 83'ten 88'e kadar olan çalışma kitabından alınmıştır. Her soru için doğru cevap verilmiş ve bazı soruların yanıtları detaylı açıklamalarla sunulmuştur. Video, öğrencilerin fen bilimleri dersindeki bu konuları pekiştirmelerine yardımcı olacak niteliktedir.
Bu video, Ehliyet TV kanalından bir eğitim içeriğidir. Sunucu, 20 Mayıs 2017 tarihinde gerçekleştirilecek ehliyet sınavına yönelik ilk yardım bilgisi çalışma sorularını paylaşmaktadır.. Video, toplam 13 sorudan oluşan bir test formatında ilerlemektedir. Sorular hayat kurtarma zinciri, ilk yardımın ABC'si, kaza sonrası güvenlik önlemleri, dış kalp masajı, solunum yolları, kanama, şok, ciddi yaralanmalar, boyun kirikleri, burkulma, koma ve araç içinden çıkarma teknikleri gibi ilk yardım konularını kapsamaktadır. Her soru için doğru cevap da verilmektedir.
Bu video, 5. sınıf Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersinin birinci ünitesindeki çalışma sorularının ve cevaplarının sunulduğu eğitim içeriğidir. Milli Eğitim Bakanlığı yayınları kapsamında hazırlanmıştır.. Video, sayfa 128-130 arasındaki soruları ve cevaplarını içermektedir. Sorular Allah'ın sıfatları, dua kavramı, peygamberler, tevhid, ihlas gibi İslam dininin temel konularını kapsamaktadır. Her soru için doğru cevap verilmekte ve bazı soruların yanına ilgili Kur'an ayetleri veya hadisler de eklenmektedir.
Bu video, bir öğretmenin Aksaray çalışma sorularını çözdüğü eğitim içeriğidir. Öğretmen, öğrencilere çeşitli fen bilgisi sorularını adım adım açıklamaktadır.. Video, altı farklı fen bilgisi sorusunun çözümünü içermektedir. Sorular periyodik tablo, kimyasal tepkimeler, mevsimlerin oluşumu, asit-baz tespiti, maddelerin özellikleri ve basınç konularını kapsamaktadır. Her soru için öğretmen önce soruyu okuyup ardından çözüm yöntemini açıklayarak doğru cevabı belirlemektedir. Video, özellikle fen bilgisi dersinde çalışma yapmak isteyen öğrenciler için faydalı bir kaynak niteliğindedir.