Özel eğitim sınıfı açma üst yazısı nasıl yazılır sorusuna yanıt bulunamadı. Ancak, özel eğitim sınıfı açma sürecinde izlenmesi gereken adımlar şunlardır: 1. Okul idaresi, RAM'ın bilgisi dahilinde, özel eğitim sınıfı açılması için İl/İlçe Özel Eğitim Hizmetleri Kuruluna resmi yazı ile talepte bulunur. 2. İl/İlçe Millî Eğitim Müdürlüğü, konuyu görüşmesi ve karara bağlaması için yazıyı İl/İlçe Özel Eğitim Hizmetleri Kuruluna havale eder. 3. İl/İlçe Özel Eğitim Hizmetleri Kurulu, konuyu değerlendirerek teklifi uygun görürse, özel eğitim sınıfının fiziki yapısının mevzuata uygunluğunu incelemek üzere İl Eğitim Denetmenleri Başkanlığına resmi yazıyla talepte bulunur. 4. İl Eğitim Denetmenleri Başkanlığı, özel eğitim sınıfını yerinde inceleyerek kararını rapor halinde İl/İlçe Özel Eğitim Hizmetleri Kuruluna bildirir. 5. İl/İlçe Özel Eğitim Hizmetleri Kurulu, özel eğitim sınıfı açılması yönündeki kararı ve Eğitim Denetmenleri Başkanlığının uygun görüşü belirten raporu doğrultusunda Valilik Makamı Onayı için resmi yazışmayı yapar. 6. Milli Eğitim Müdürlüğü'nün onayı ile açılan özel eğitim sınıfının öğretmen normu için okul idaresi, "Norm Kadro Düzeltme Çizelgesi"ni doldurarak İl Millî Eğitim Müdürlüğüne bildirir. 7. Açılan özel eğitim sınıfı, Bakanlığımız Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğüne bildirilir.