Customer Journey Map (CJM) içinde olması gereken bilgiler şunlardır: 1. Müşteri Aşamaları: Müşteri yolculuğunun aşamalarını (örneğin, araştırma, karşılaştırma, satın alma, kullanım) veya zaman çizelgesini içerir. 2. Personalar: Müşteri tabanının benzer hedeflere, ihtiyaçlara, beklentilere ve motivasyon faktörlerine sahip arketipik temsilleri. 3. Touchpoints: İşletme ile müşteriler arasındaki etkileşim noktaları (örneğin, web sitesi, mağaza, çağrı merkezi). 4. Duygular: Müşterilerin yolculuk boyunca yaşadıkları duygular ve hisler. 5. Kanallar: Etkileşimin gerçekleştiği iletişim yolları (örneğin, sosyal medya, e-posta). 6. Engeller ve Kilometre Taşları: Müşterinin ürün veya hizmetle ilgili yaşadığı zorluklar ve kritik anlar. 7. Müşteri Hedefleri: Yolculuğun farklı aşamalarında müşteri hedeflerinin değişimi. 8. Olumlu Deneyimler: Müşteriye değer katan ve olumlu bir deneyim sunan aktiviteler.