Buradasın
Sepete ekleme oranı yüksek fakat dönüşüm az ise ne yapılmalı?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sepete ekleme oranı yüksek olup dönüşüm oranı düşük olan bir durumda, aşağıdaki adımlar atılabilir:
- Dönüşüm izleme ve optimizasyon: Google Ads'de dönüşüm izleme ve optimizasyon ayarlarının doğru yapıldığından emin olunmalıdır 1.
- Teklif stratejisi: Hedef EBM (Maliyet Başına Dönüşüm) teklifinin, beklenen EBM'nin en az 10 katı olacak şekilde ayarlanması önerilir 1.
- Açılış sayfası ve kullanıcı deneyimi: Açılış sayfasının kullanıcı dostu olduğundan, hızlı yüklendiğinden ve güvenli bir ödeme deneyimi sunduğundan emin olunmalıdır 345.
- Terk edilmiş sepet e-postaları: Sepetlerini terk eden müşterilere, teşvik edici ve hatırlatıcı e-postalar gönderilebilir 35.
- A/B testleri: Web sitesi düzenleri, renkler ve içerik kombinasyonları test edilerek en etkili dönüşüm stratejileri belirlenebilir 35.
- Sosyal kanıt: Müşteri yorumları, derecelendirmeler ve referanslar gibi sosyal kanıt ögeleri eklenerek güven artırılabilir 35.
Bu süreçte, profesyonel bir dönüşüm oranı optimizasyonu hizmetinden destek almak faydalı olabilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: