Olo, restoranlar için dijital sipariş ve teslimat çözümleri sunan bir teknoloji şirketidir. Olo'nun bazı özellikleri: Ürün çeşitliliği: Dijital sipariş, teslimat yönetimi, ön büro operasyonları ve ödeme işleme hizmetleri sunar. Müşteri tabanı: 750'den fazla markaya hizmet verir ve yaklaşık 88.000 lokasyonda 95 milyon bağlantılı misafire ulaşır. Ortaklıklar: Google, Shake Shack, Denny's ve Wingstop gibi markalarla işbirlikleri bulunmaktadır. İnovasyon: 2022'de Olo Pay ve 2023'te Wisely'nin satın alınması gibi yenilikçi adımlar atmıştır. Olo, restoran endüstrisinin dijital dönüşümüne katkıda bulunarak, markaların operasyonlarını kolaylaştırmayı ve müşteri deneyimini iyileştirmeyi hedefler.