Pusula Call Center, müşterilere telefon, e-posta ve diğer iletişim kanalları aracılığıyla çeşitli hizmetler sunan bir çağrı merkezidir. İşlevleri arasında: - Müşteri desteği: Ürün veya hizmetlerle ilgili soruları yanıtlamak ve sorunları çözmek. - Sipariş işlemleri: Sipariş vermek, sipariş durumunu takip etmek veya iade süreçlerini gerçekleştirmek. - Teknik destek: Ürün veya hizmetle ilgili teknik sorunların çözümü için uzman personel tarafından destek sağlamak. - Anket ve geri bildirim: Müşteri memnuniyeti anketleri düzenleyerek, hizmet kalitesini artırmak için geri bildirim toplamak. - Satış ve pazarlama desteği: Potansiyel müşterilere ulaşarak hizmet veya ürün tanıtımı yapmak, satışları artırma amacı gütmek. - Krize müdahale: Acil durumlarda hızlı bir şekilde bilgi vermek ve kriz yönetimi yapmak. Ayrıca, 7/24 hizmet vererek müşterilerin her an ulaşabilmesi sağlanır.