Buradasın
Procat çağrı merkezi ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Procat çağrı merkezi, müşteri hizmetleri, satış, tahsilat, veri güncelleme ve zenginleştirme gibi operasyonları yönetir 12.
Procat'in yaptığı işler arasında şunlar yer alır:
- İletişim merkezi yönetimi 12. Müşteri ilişkilerini güçlendirmek, satışları artırmak veya teknik destek sağlamak gibi ihtiyaçlar için operasyon yönetimi 12.
- Kurumsal performans yönetimi 1. Kurumların çalışanlarının performanslarını ve süreçlerinin kalitelerini gerçek zamanlı izleme platformu 1.
- Müşteri deneyimi teknolojileri 12. İletişim merkezi sektöründe, müşteri deneyimini geliştirmek için tasarlanmış özel yazılım çözümleri sunma 12.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: