Tempo BPO, müşteri deneyimi ve bilgi teknolojileri alanlarında hizmet veren bir iş süreçleri dış kaynak firmasıdır. Faaliyet alanları: - Müşteri Deneyim Merkezi: Çoklu kanallarda müşteri hizmetleri, telesatış, chat gibi alanlarda son kullanıcı ve kurumlarla doğrudan iletişim kurar. - TechOps Center: Firmalara birinci seviye teknik destek hizmetleri, yazılım testleri, siber güvenlik izleme gibi 7x24 hizmetler sunar. - Dijital Dönüşüm Ofisi: KOBİ'lerin dijital dönüşüm desteği ile yurt dışına açılmaları için altyapı ve süreç yönetimi yapar. - CX Studio: Start-up'ların müşteri deneyim yolculuklarını tasarlar, geliştirir ve uygular. Tempo BPO, Türkiye ve Almanya'da 4.000'den fazla çalışanıyla hizmet vermektedir.