Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
IVR (Interactive Voice Response), arayanlarla etkileşime giren ve onlara bir menü aracılığıyla seçenekler sunarak bilgi toplayan otomatik bir iş telefonu sistemi özelliğidir 135.
IVR'ın temel işlevleri:
- Çağrı yönlendirme 13. Arayanları doğru departmana veya çağrı merkezi temsilcisine yönlendirir 13.
- Bilgi toplama 13. Müşteri numarası veya kimlik doğrulama bilgileri gibi verileri toplar 3.
- Self servis işlemler 14. Hesap bakiyesi sorgulama, şifre değiştirme gibi işlemleri otomatik olarak gerçekleştirir 14.
- Anket ve geri bildirim 24. Müşteri veya iş ortaklarından geri bildirimler toplar 24.
- Promosyon ve duyuru 24. Promosyonlar, kampanyalar ve önemli haberleri duyurur 24.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: