Hedef EBM (Edinme Başına Maliyet) değeri, işletmenin hedeflerine ve maliyet yapısına göre belirlenmelidir. Hedef EBM'yi belirlerken dikkate alınması gereken bazı faktörler şunlardır: - Geçmiş kampanya verileri: Geçmiş performans, daha sağlıklı bir EBM hesaplaması için yardımcı olur. - Pazarlama hedefleri: Web sitesine daha fazla tıklama almak, dönüşüm sağlamak gibi hedefler belirlenmeli ve bu hedeflerin SMART (Özgül, Ölçülebilir, Ulaşılabilir, İlgili ve Zamanlı) kriterlerine uygun olmasına dikkat edilmelidir. - Bütçe: Günlük bütçenin, hedef EBM'nin en az 10 katı olması önerilir. Ayrıca, Google Ads'de hedef EBM teklifi belirlerken, son 30 günde en az 30 dönüşüm yapılmış olması gerektiği unutulmamalıdır.