Shell Taşıt Tanıma Sistemi (TTS) hata verdiğinde aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Arıza Formunu Doldurun: İstasyon kodu, araç plakası, yakıt tipi ve alınan litre gibi bilgileri içeren arıza formunu büyük harflerle ve siyah veya mavi tükenmez kalemle doldurun. 2. Onay İçin Müşteri Hizmetlerini Arayın: Doldurulmuş formu, 0212 444 1 502 numaralı Shell TTS Müşteri Hizmetleri'ne arayarak onaylatın. 3. Formun Bir Kopyasını Müşteriye Verin: Arıza formunun bir kopyasını yakıt alan kişiye verin. 4. Teknolojik Sorunları Kontrol Edin: Nadir durumlarda yaşanan pompa tarafından cihazın tanınmaması gibi teknolojik sorunlar için sağlayıcınıza danışın. Eğer sorun çözülemiyorsa, istasyondan arıza kayıt formu ile akaryakıt alabilirsiniz.