Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Shell TTS (Taşıt Tanıma Sistemi) ile ilgili yaşanan hatalar için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Shell müşteri hizmetleri ile iletişime geçmek: Hata ile ilgili olarak Shell müşteri hizmetlerine başvurulabilir 12.
- Montaj servisini bilgilendirmek: Montaj hatası nedeniyle yaşanan sorunlar için montajı yapan firma ile iletişime geçilebilir 1.
- Arıza formu doldurmak: İstasyon kodu, bayi adı, provizyon bilgileri gibi detaylarla birlikte bir arıza formu doldurulup (2. belgede verilen örneğe göre) ilgili numaralara iletilebilir 2.
- Cihazın kontrol edilmesi: Aracın üzerindeki TTS ünitesinin doğru şekilde monte edildiğinden ve chip’in yerinin doğru olduğundan emin olunmalıdır 1.
Eğer sorun devam ederse, TTS destek hattı olan 0850 255 58 55 numarası aranabilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: