Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Shell Taşıt Tanıma Sistemi (TTS) hata verdiğinde aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Arıza Formunu Doldurun: İstasyon kodu, araç plakası, yakıt tipi ve alınan litre gibi bilgileri içeren arıza formunu büyük harflerle ve siyah veya mavi tükenmez kalemle doldurun 1.
- Onay İçin Müşteri Hizmetlerini Arayın: Doldurulmuş formu, 0212 444 1 502 numaralı Shell TTS Müşteri Hizmetleri'ne arayarak onaylatın 14.
- Formun Bir Kopyasını Müşteriye Verin: Arıza formunun bir kopyasını yakıt alan kişiye verin 1.
- Teknolojik Sorunları Kontrol Edin: Nadir durumlarda yaşanan pompa tarafından cihazın tanınmaması gibi teknolojik sorunlar için sağlayıcınıza danışın 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: