Buradasın
WhatsApp müşteri temsilcisi nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
WhatsApp müşteri temsilcisi olmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- WhatsApp İşletme Profili Oluşturma: WhatsApp Business uygulaması indirilerek veya API üzerinden bir işletme profili oluşturulur 4.
- Çalışma Saatlerinin ve Durumun Ayarlanması: Müşteri destek kanalının çalışma saatleri belirlenir ve bu saatler dışında "uzakta" mesajı etkinleştirilir 4.
- Web Sitesi ve Ürün Kataloğunun Bağlanması: Müşterilerin ürün veya hizmetleri doğrudan sohbet içinde görüntülemelerine olanak tanımak için katalog bağlanır 4.
- CRM veya Yardım Masası ile Entegrasyon: WhatsApp, CRM veya yardım masası yazılımıyla entegre edilerek görüşmeler yönetilir 4.
- Otomatik Yanıtlayıcıların ve Hızlı Yanıtların Etkinleştirilmesi: SSS'ler ve genel mesajlar için otomatik yanıtlar ayarlanır 4.
Ayrıca, WhatsApp müşteri hizmetleri birimiyle e-posta veya mektup yoluyla da iletişime geçilebilir 5.
E-posta adresleri:
- android_web@support.whatsapp.com 5;
- iphone_web@support.whatsapp.com 5;
- wp_web@support.whatsapp.com 5;
- webclient_web@support.whatsapp.com 5;
- support@whatsapp.com 5.
WhatsApp şirket adresi:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: