Buradasın
WhatsApp'ta müşteri yönetimi nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
WhatsApp'ta müşteri yönetimi için bazı yöntemler:
- İşletme profili oluşturma 23. WhatsApp Business uygulaması veya API üzerinden bir işletme profili oluşturulabilir 23.
- Etiketleme sistemi 25. Mesajları düzenlemek ve müşteriler arasında ayrım yapmak için etiketleme sistemi kullanılabilir 25.
- Karşılama ve uzakta mesajları 23. Yeni müşterilere otomatik karşılama mesajları gönderilebilir ve işletme çevrimdışı olduğunda uzakta mesajı ile müşteriler bilgilendirilebilir 23.
- Hızlı yanıtlar ve sohbet robotları 235. Sık sorulan sorulara hızlı yanıtlar oluşturulabilir veya sohbet robotları ile 7/24 destek sağlanabilir 235.
- Toplu mesaj listeleri 2. Müşteri iletişim listeleri oluşturulup tek bir tıkla herkese aynı mesaj gönderilebilir 2.
- Katalog ve alışveriş sepeti 2. Ürün ve hizmetler WhatsApp kataloğunda sergilenip, müşteriler alışveriş sepetine ekledikleri ürünleri işletme sohbetine göndererek sipariş verebilir 2.
- WhatsApp Ödemeler 2. WhatsApp Business uygulamasından çıkmadan para gönderme ve alma özelliği kullanılabilir 2.
- Proaktif bildirimler 3. Sipariş, teslimat veya hesap değişiklikleri için gerçek zamanlı güncellemeler gönderilebilir 3.
- CRM entegrasyonu 35. WhatsApp, CRM veya yardım masası yazılımıyla entegre edilerek geniş ölçekte iletişim yönetimi sağlanabilir 35.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: