Buradasın
Türk Telekom şikayet takibi nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Türk Telekom şikayet takibi için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Müşteri hizmetleri hattı: 444 1 444 numarası aranarak oluşturulan şikayet talebi hakkında bilgi alınabilir 25.
- E-posta: [email protected] adresine mail atarak şikayet talebinin durumu öğrenilebilir 2.
- İnternet sitesi: turktelekom.com.tr adresindeki "Bireysel Müşteriler Şikayet Kaydı" bölümünden sisteme giriş yaparak şikayet talebi takip edilebilir 1.
- Twitter: Türk Telekom'un resmi Twitter hesabı üzerinden şikayet iletilebilir ve geri dönüş alınabilir 5.
Ayrıca, en yakın Türk Telekom ofisi veya bayisine giderek de şikayet takibi yapılabilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: