Buradasın
Türk Telekom arıza şikayet kaç günde sonuçlanır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Türk Telekom'da arıza şikayetlerinin sonuçlanma süresi, arızanın türüne ve yoğunluğa bağlı olarak değişiklik gösterebilir 2.
- İnternet arızaları: Türk Telekom, internet arızalarının büyük bir kısmını 24 saat içerisinde çözmeyi hedeflemektedir 2. Daha karmaşık arızalar ise daha uzun sürebilir 2.
- Genel arızalar: Türk Telekom kaynaklı, taahhüt verilen hizmetin alınmasını etkilemeyen arızalar, 10 iş günü içinde giderilir 5.
Arıza durumu hakkında güncel bilgileri, 444 1 444 numaralı Türk Telekom Müşteri Hizmetleri'nden veya onlineislemler.turktelekom.com.tr adresindeki Arıza İşlemleri sayfası üzerinden takip edebilirsiniz 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: