Buradasın
Türk Telekom'a yapılan şikayetler nereye gidiyor?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Türk Telekom'a yapılan şikayetler, tek bir havuzda toplanarak tek bir merkez tarafından değerlendirilir 2.
Şikayetlerin değerlendirildiği bazı kanallar:
- Müşteri hizmetleri: 444 1 444 veya 444 5 444 numaraları aranarak şikayet kaydı oluşturulabilir 134.
- Web sitesi: turktelekom.com.tr üzerinden şikayet formu doldurulabilir 14.
- E-posta: [email protected] adresine şikayet maili gönderilebilir 4.
- Twitter: @TurkTelekomDestek hesabı üzerinden mesaj atılabilir 3.
- Müdürlükler: Türk Telekom ilçe müdürlüklerine gidilerek şikayette bulunulabilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: