Buradasın
Türk Telekom arıza sorgulama nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Türk Telekom arıza sorgulama işlemi için aşağıdaki yöntemlerden birini kullanabilirsiniz:
- Online İşlemler Uygulaması: Türk Telekom Online İşlemler uygulamasını indirip giriş yaptıktan sonra "Arıza İşlemleri" sekmesine dokunup arıza kaydınızın numarasını girerek sorgulamayı yapabilirsiniz 1.
- Online İşlemler Sitesi: Online İşlemler sitesine giriş yapıp "Arıza İşlemleri" sekmesine tıklayarak arıza kaydınızın durumunu öğrenebilirsiniz 1.
- Çağrı Merkezi: 444 1 444 numaralı Türk Telekom Çağrı Merkezi'ni arayarak müşteri temsilcisine bağlanabilir ve arıza kaydınızın durumunu sorabilirsiniz 12.
- Mağazalar: En yakın Türk Telekom mağazasına giderek müşteri temsilcisinden yardım alabilirsiniz 1.
Ayrıca, Türk Telekom'un resmi web sitesi üzerinden de arıza bildirimi ve sorgulama işlemleri yapabilirsiniz 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: