Buradasın
Türk Telekoma şikayet edince ne olur?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Türk Telekom'a şikayet edildiğinde aşağıdaki süreçler izlenir:
- Kayıt Altına Alma: Şikayetler, Türk Telekom kanun ve yönetmelikleri gereğince kayıt altına alınır ve değerlendirilir 2.
- Araştırma ve Bilgilendirme: Müşteri İletişim Merkezi'nde uzman temsilciler tarafından şikayetler çözülür ve müşterilere geri dönüş yapılır 2. İlk kontakta çözümlenemeyen şikayetler, ilgili uzman gruplara yönlendirilir 2.
- Sonuçlandırma ve Yanıtlama: Şikayetler, mümkün olan en hızlı şekilde sonuçlandırılır ve müşterilere bilgi verilir 2. Müşteri iletişim bilgilerinin mevcut olması halinde, 24 saat içinde bilgilendirme yapılır 3.
- Sürekli İyileştirme: Şikayet yönetim süreci, hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyeti doğrultusunda sürekli gözden geçirilir ve iyileştirilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: