Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Proje yönetimi için kullanılabilecek bazı Microsoft programları şunlardır:
- Microsoft Project Standard: Temel proje yönetimi araçları sunan bir masaüstü yazılımı 1. Gantt çizelgeleri, kaynak yönetimi ve maliyet takibi gibi özellikler içerir 1.
- Microsoft Project Professional: Daha gelişmiş özellikler sunan, profesyonel proje yöneticileri ve büyük ekipler için uygun bir yazılım 1. Gerçek zamanlı işbirliği, çoklu proje kaynak yönetimi ve daha sofistike raporlama seçenekleri sunar 1.
- Microsoft Project for the Web: Microsoft 365'in bir parçası olan, bulut tabanlı proje yönetimi yazılımı 1. Görev yönetimi, zaman çizelgeleri ve Teams, Outlook, SharePoint ile entegrasyon gibi özellikler sunar 1.
- Microsoft Planner: MS 365 içinde yer alan, basit görev yönetimi ve işbirliği araçları sunan bir araç 2. Kanban tarzı görev panoları, dosya ekleri ve yorumlar gibi özellikler içerir 2.
- Microsoft Teams: Proje ekibi iletişimi ve görev yönetimi için kullanılan, sohbet, video toplantı ve dosya paylaşımı özellikleri sunan bir uygulama 23.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: